Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Antar att du inte har spelat så mkt 1.6 innan, brukar vara så att om man har spelat det mkt så hatar man source, men om man inte har fastnat för det så älskar man source.

Har man spelat 1.6 på hög nivå som jag och Bosse har gjort så känns Source som ett jävla Mariospel.

Känslan med 1.6 är ju fan o se det fyrkantiga blodet som sprutar i massvis efter ett välplacerat deagle hs.

Spelar man på högnivå så bryr man sig fan inte om man kan skjuta ner en gubbe i papperskorgen eller om man kan skjuta dom så att dom lägger sig roligt, man är bara glad att dom ligger ner.

Oh yä. aKi n' Bosse is the shit helt enkelt.

Men, de där me att dom ska trilla kul. Whatever, cl_corpestay "5" ändå ju ;)

Ja och jag vet, kommandot kanske inte är helt rätt, va ett tag sen sist.

Slutsats: 1.6 smeker upp Source STENHÅRT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att du inte har spelat så mkt 1.6 innan, brukar vara så att om man har spelat det mkt så hatar man source, men om man inte har fastnat för det så älskar man source.

Har man spelat 1.6 på hög nivå som jag och Bosse har gjort så känns Source som ett jävla Mariospel.

Känslan med 1.6 är ju fan o se det fyrkantiga blodet som sprutar i massvis efter ett välplacerat deagle hs.

Spelar man på högnivå så bryr man sig fan inte om man kan skjuta ner en gubbe i papperskorgen eller om man kan skjuta dom så att dom lägger sig roligt, man är bara glad att dom ligger ner.

Sant.. men source e ju kul, men jag håller med att 1.6 e roligare än source.. source e inte bara lite buggigt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehe bunnyhoppa o pricka hs med awp'n var riktigt skoj :huh:

Det kan du fethajja! ;)

(För sakens skull så kan jag lova dig att någon 1.6 n00b kommer säga att han vill ha tillbaka tiden till betorna. Men dom vara som alla andra betor; BUGGIGA! Gick inte spela så bra alls på dom faktist. Och 1.6 n00ben började spela när steam kom men kommer ljuga om att han lirat sen betorna)

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lirade 1.6 ett tag. Inte länge men typ 6-7 månader. Gick över till source senare. Tycker det är roligare. Mobba mig om ni vill. Det är bara min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka Steam. Bläää.. Sen piskar jag ingen på CS nu för tiden eftersom det suger.

Jag sa ge mig 1.3 och då menar jag tiden då 1.3 var aktuellt.

"Orka Steam", mja vad är fel på Steam nu då? Det är absolut ingen skillnad på 1.3 då det var den senaste versionen, och den man kan köra nu i Steam, eftersom det är samma version. Den enda skillnaden är att man spelar den genom Steam.

Och förresten, dröm inte om vad som var förut(det kommer aldrig tillbaka), vi lever i nuet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Orka Steam", mja vad är fel på Steam nu då? Det är absolut ingen skillnad på 1.3 då det var den senaste versionen, och den man kan köra nu i Steam, eftersom det är samma version. Den enda skillnaden är att man spelar den genom Steam.

Och förresten, dröm inte om vad som var förut(det kommer aldrig tillbaka), vi lever i nuet.

"Orka Steam"

Den frasen föddes med mig när Steam lanserades och allt var rent förjävligt. Nuförtiden så är det inget fel med Steam så sätt bara att det har etsat sig fast i minnet då steam var en landsplåga.

Och det jag menar med att jag vill ha tillbaka tiden då 1.3 regerade online världen är den att mina "HaXx0r Ski11zz!" var på topp under den tids epoken. Har spelat 1.3 genom steam och det ger mig fortfarande massa minnen. Men, min aim sviker mig så jag orkade inte spela så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och ni n00bs vet väl att nostalgi slår känsla riiight?

Ge mig CS 1.3(bästa verren enl. mig) och jag skulle piska er. :teehee:

Har 1.3.

Spelar det ofta. Dock ger det inte mig stor tillfredställelse.

Ge mig BETAN!

Augen's sikte to m4an. Buggflashen på nuke. Silent-walk med awp. 3e-personsperspektivet. naaaaw :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor