Gof Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Har sett på HLTV att dom byter vapen skit snabbt en polare till mig har det men han är på Skara sommarland så jag kan inte fråga han , nån som vet nått. Q....Switch to previuos weapon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Q....Switch to previuos weapon Ja men han laddar aldrig vapnet när han tar upp det, och kastar aldrig granaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Har sett på HLTV att dom byter vapen skit snabbt en polare till mig har det men han är på Skara sommarland så jag kan inte fråga han , nån som vet nått. Bugg i HLTV. Dock så finns HLTV-models som gör att det ser ut så, notera dock att det ser bara ut som du switchar snabbare, det är fortfarande samma delaytid innan du kan börja skjuta efter switch. I alla fall, http://w1.548.telia.com/~u54812664/hltvmod...HLTV_models.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Thxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Fel utav mig Redigerad 20 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Någon som kan hjälpa mig med mitt problem :'( Gjorde en tråd http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33397 Det funkar nu Jag behövde bara ändra säkerheten på brandväggen från Hög till normal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag kan inte spela någon bana för spelet stannar när det laddar, samma problem har varit på en annan dator men jag fixade men jag vet inte hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag kan inte spela någon bana för spelet stannar när det laddar, samma problem har varit på en annan dator men jag fixade men jag vet inte hur 1.6 och source? Är det när du connectar, och den där gröna saken kommer fram, och den laddar? Isåfall måste du vänta tills den updaterat/laddat ner CS ordentligt. Det kollar du på: Högerklick på Steamikonen -> Monitor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Har ändå aldrig förstått,vad exakt är CS 1.6? Är det som Source eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Har ändå aldrig förstått,vad exakt är CS 1.6? Är det som Source eller? Två olika spel CS 1.6 = 1.6 CS:S (Source) = 2.0, en nyare version av 1.6 Redigerad 22 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 En sak som skulle vara coolt med cs 1.6 är om det skulle vara ragdoll fysik Tycker inte ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 En sak som skulle vara coolt med cs 1.6 är om det skulle vara ragdoll fysik Tycker inte ni det? Nej, fyfan vad vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag kan inte spela någon bana för spelet stannar när det laddar, samma problem har varit på en annan dator men jag fixade men jag vet inte hur Vänta till CS har laddat till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kul att H4XXX4 arga tyskar. ^^ "Sheise, UberHaxerN^ Ist Hackend!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kul att H4XXX4 arga tyskar. ^^ "Sheise, UberHaxerN^ Ist Hackend!" Kul att cheata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kommer in nu tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Två olika spel CS 1.6 = 1.6 CS:S (Source) = 2.0, en nyare version av 1.6 Ni / du får inte glömma att det är KÄNSLAN man spelar 1.6 för. Inte grafiken. CS Source har ingen aning om vad känsla är. Det har 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Ni / du får inte glömma att det är KÄNSLAN man spelar 1.6 för. Inte grafiken. CS Source har ingen aning om vad känsla är. Det har 1.6 Skitsnack, 1.6 suger.. Source har fan så mycket mer känsla, bara ragdollen gör det bättre än 1.6... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vet ni nån sida med banor till CS:Source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Skitsnack, 1.6 suger.. Source har fan så mycket mer känsla, bara ragdollen gör det bättre än 1.6... Antar att du inte har spelat så mkt 1.6 innan, brukar vara så att om man har spelat det mkt så hatar man source, men om man inte har fastnat för det så älskar man source. Har man spelat 1.6 på hög nivå som jag och Bosse har gjort så känns Source som ett jävla Mariospel. Känslan med 1.6 är ju fan o se det fyrkantiga blodet som sprutar i massvis efter ett välplacerat deagle hs. Spelar man på högnivå så bryr man sig fan inte om man kan skjuta ner en gubbe i papperskorgen eller om man kan skjuta dom så att dom lägger sig roligt, man är bara glad att dom ligger ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts