Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Har sett på HLTV att dom byter vapen skit snabbt en polare till mig har det men han är på Skara sommarland >_< så jag kan inte fråga han , nån som vet nått.

Bugg i HLTV. Dock så finns HLTV-models som gör att det ser ut så, notera dock att det ser bara ut som du switchar snabbare, det är fortfarande samma delaytid innan du kan börja skjuta efter switch.

I alla fall, http://w1.548.telia.com/~u54812664/hltvmod...HLTV_models.rar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte spela någon bana för spelet stannar när det laddar, samma problem har varit på en annan dator men jag fixade men jag vet inte hur :)

1.6 och source? Är det när du connectar, och den där gröna saken kommer fram, och den laddar? Isåfall måste du vänta tills den updaterat/laddat ner CS ordentligt.

Det kollar du på: Högerklick på Steamikonen -> Monitor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skitsnack, 1.6 suger..

Source har fan så mycket mer känsla, bara ragdollen gör det bättre än 1.6...

Antar att du inte har spelat så mkt 1.6 innan, brukar vara så att om man har spelat det mkt så hatar man source, men om man inte har fastnat för det så älskar man source.

Har man spelat 1.6 på hög nivå som jag och Bosse har gjort så känns Source som ett jävla Mariospel.

Känslan med 1.6 är ju fan o se det fyrkantiga blodet som sprutar i massvis efter ett välplacerat deagle hs.

Spelar man på högnivå så bryr man sig fan inte om man kan skjuta ner en gubbe i papperskorgen eller om man kan skjuta dom så att dom lägger sig roligt, man är bara glad att dom ligger ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor