Elander Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Spelar aldrig det mer,rätt tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Spelar aldrig det mer,rätt tråkigt W0rd.. det börjar bli trist nu. Jag blir ägd hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Undrar bara en fråga? Jag köpte cs:cz föra sommaren men av någon anledning så blev det blockat!!!!! Fattar inte??? VAför!!! Men min fråga är om det finns någon som har något gammalt account eller som vet hur man kan få tag på ny cdkey gratis . Jag vill inte köpa ett nytt spel, eftersom jag redan har ett (men det är blockat). Så om någon kan hjälpa mig så snälla hjälp mig!!! Jag känner för att börja spela igen!! Jag är ganska bra men jag kan inte uttvekla mig mer i spelet mot BOT´s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Undrar bara en fråga? Jag köpte cs:cz föra sommaren men av någon anledning så blev det blockat!!!!! Fattar inte??? VAför!!! Men min fråga är om det finns någon som har något gammalt account eller som vet hur man kan få tag på ny cdkey gratis . Jag vill inte köpa ett nytt spel, eftersom jag redan har ett (men det är blockat). Så om någon kan hjälpa mig så snälla hjälp mig!!! Jag känner för att börja spela igen!! Jag är ganska bra men jag kan inte uttvekla mig mer i spelet mot BOT´s Antagligen har du fuskat? Om det står att du är bannad från VAC-servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Antagligen har du fuskat? Om det står att du är bannad från VAC-servrar. Nope..... jag kommer inte in på mitt account!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Maila Steam med cdkey och allt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nope..... jag kommer inte in på mitt account!! Har du gett ditt password till nån annan som kan ha ändrat passet...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) W0rd.. det börjar bli trist nu. Jag blir ägd hela tiden Det är väl jag som äger dig. edit: Redigerad 19 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Undrar bara en fråga? Jag köpte cs:cz föra sommaren men av någon anledning så blev det blockat!!!!! Fattar inte??? VAför!!! Men min fråga är om det finns någon som har något gammalt account eller som vet hur man kan få tag på ny cdkey gratis . Jag vill inte köpa ett nytt spel, eftersom jag redan har ett (men det är blockat). Så om någon kan hjälpa mig så snälla hjälp mig!!! Jag känner för att börja spela igen!! Jag är ganska bra men jag kan inte uttvekla mig mer i spelet mot BOT´s 99 kronor, ooohhh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Klan sökes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 XaeRo @epix: Aja, hittade ändå på en annan sida. På vilken sida hittade du fusk till source? Vill prova mot några botar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 99 kronor, ooohhh! Vafan kostar Cs:cz 99kr eller. För om det inte kostar mer än så då ska jag köpa ett till. Men var får man tag på det för 99 om det nu finns för det priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vafan kostar Cs:cz 99kr eller. För om det inte kostar mer än så då ska jag köpa ett till. Men var får man tag på det för 99 om det nu finns för det priset Ica Maxi här i Västerås! Finns väl säkert nån annanstans men jag vet ju inte vart du bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Ica Maxi här i Västerås! Finns väl säkert nån annanstans men jag vet ju inte vart du bor Malmö!!!!!!! MFF Ädit: MIF Redigerad 20 augusti, 2005 av _lance_vance_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ica Maxi här i Västerås! Finns väl säkert nån annanstans men jag vet ju inte vart du bor PÅ Ica Grytan fanns det för 56 Kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Klan sökes HAHAHAHAHAHAHAHHAHA seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vem är sämsta CS-Spelaren på sajten?? JAG! Alla äger mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det är väl jag som äger dig. edit: Wá? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Någon som kan hjälpa mig med mitt problem :'( Gjorde en tråd http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33397 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Har sett på HLTV att dom byter vapen skit snabbt en polare till mig har det men han är på Skara sommarland så jag kan inte fråga han , nån som vet nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts