Bullet Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Servers - Spectate - HLTV Men åhh vad smart man får va. Jag frågade om han hade HLTV demo på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Men åhh vad smart man får va. Jag frågade om han hade HLTV demo på det. DAh ARGH palla palla argh bullet sparkar sej i kulan HAHAHA förlåt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag ville att min 3000:e post skulle vara i en tråd som jag brinner för. Och den placerar jag här! 3000 posts @ 14 Augusti (:!!! T: Wicked Sick är helt klart den bästa cs-filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Jag ville att min 3000:e post skulle vara i en tråd som jag brinner för. Och den placerar jag här! 3000 posts @ 14 Augusti T: Wicked Sick är helt klart den bästa cs-filmen. .vart kan man tanka den? om man kan Edit : Sökte Redigerad 14 augusti, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 T: Wicked Sick är helt klart den bästa cs-filmen. Tack. Nu har jag något att leta efter på nästa lan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 .vart kan man tanka den? om man kan Edit : Sökte Var hittade du den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Har en liten cs fråga här: OM man har PodBot 2.5 och startar det då...Hur lägger man in bottar sen när man startat en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Har en liten cs fråga här: OM man har PodBot 2.5 och startar det då...Hur lägger man in bottar sen när man startat en server? Podbot funkar ej med cs 1.6 Ladda ner Z-bot .. Det är 100% bättre. +att om kan lära sig VILKEN bana som helst. Z-bot for dummies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Podbot funkar ej med cs 1.6 Ladda ner Z-bot .. Det är 100% bättre. +att om kan lära sig VILKEN bana som helst. Z-bot for dummies Tack P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Podbot funkar ej med cs 1.6 Ladda ner Z-bot .. Det är 100% bättre. +att om kan lära sig VILKEN bana som helst. Z-bot for dummies Zbotsen imponerade ju faktiskt. När t tappade bomben så vaktade dom den runt ett hörn och sprang fram när nån plockade upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Zbotsen imponerade ju faktiskt. När t tappade bomben så vaktade dom den runt ett hörn och sprang fram när nån plockade upp den. Jo, Z-bot-teamet fick beröm av ValvE och anställde dem som NPC-programmerare till Conddition Zero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jo, Z-bot-teamet fick beröm av ValvE och anställde dem som NPC-programmerare till Conddition Zero. Jasså Jag trodde valve hade snott dom eller ngt , Men CZ suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jasså Jag trodde valve hade snott dom eller ngt , Men CZ suger. Nja, relativt kul på nightgibb då dom inte har bottar i 1.6 Så då sätter man på CZ och 16 bottar på "easy" sen sprejjar man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Min favoritfilm är nog Jaegarn - Enemy of the state bara för att den är så satans cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Min favoritfilm är nog Jaegarn - Enemy of the state bara för att den är så satans cool. Vet du vad som är mest lol? Jaegarn är egentligen inte så bra som i filmerna. Bästa filmen just nu: Almighty Players 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Haha! Tog totalt 5 pers i det där förbannade lilla gisslan-gömman i cs_assualt i CSS, aegzor. Virre cool lirade också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Haha! Tog totalt 5 pers i det där förbannade lilla gisslan-gömman i cs_assualt i CSS, aegzor. Virre cool lirade också. Haha, fan vad muppat att ALLA klan-taggar Pani sm3k4rN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 È det bäst att hålla inj eller klicka på muskanppen när man haxxar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 È det bäst att hålla inj eller klicka på muskanppen när man haxxar? Hålla in. Helt klart. Fast det beror ju på om man VET att han är där eller inte. Min spelstil: Långt avstånd: bursta Mellan avstånd: bursta Nära: sprejja Haxning: sprejja fram och tillbaka. (större chans att träffa) kommer bakifrån: kniven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hålla in. Helt klart. Fast det beror ju på om man VET att han är där eller inte. Min spelstil: Långt avstånd: bursta Mellan avstånd: bursta Nära: sprejja Haxning: sprejja fram och tillbaka. (större chans att träffa) kommer bakifrån: kniven (:!!! K Trodde det. Sådär spelar jag oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts