Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Spelar 1,6, Condition Zero och Source.... :P  ;) Nånsom vill lira nån dag???

Spelar Source ;) . om du vill spela med mig/mot mig så kan du adda mig på msn: nico_translator@hotmail.com.

edit: steam är offline nu men internet funkar. det har hänt ett antal ggr. nu och det går inte att få det online (även fast internet funkar). det är inte så att det inte funkar plötsligt när jag sitter vid datorn utan det händer bara när jag sätter på datorn och loggar in.

någon som vet hur man kan fixa det?? eller brukar steam gå offline lite då o då??

edit2: nu så har jag blivit utloggad och kan inte logga in, jag har avinstalerat och sen ominstalerat steam men inget händer. när jag ska starta steam så kommer denna ruta upp

skulle vata väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig! :wub:

post-23-1123705926_thumb.jpg

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönaste grejen idag!

Vi hade echo på D2 och jag var ensam kvar mot tre CT's som alla tre hade colt.

Jag hade plantat bomben och då det kanske var 20-15 sekunder kvar stormade dom in på B2. Jag springer runt lådan och PANG HS! tar en av dom med glocken. En annan står och försöker haxa så jag springer ut med bursten och PANG HS! Den sista sprejjar som fan så jag fortsätter gömma mig bakom lådan (typ 20 hp kvar) och då han springer fram bakom lådan kutar jag runt och knivar!

:ph34r:

Oj, vad livat det blev i vent. :ermm:

OMGOSH ALMOST ACEEE!!11

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönaste grejen idag!

Vi hade echo på D2 och jag var ensam kvar mot tre CT's som alla tre hade colt.

Jag hade plantat bomben och då det kanske var 20-15 sekunder kvar stormade dom in på B2. Jag springer runt lådan och PANG HS! tar en av dom med glocken. En annan står och försöker haxa så jag springer ut med bursten och PANG HS! Den sista sprejjar som fan så jag fortsätter gömma mig bakom lådan (typ 20 hp kvar) och då han springer fram bakom lådan kutar jag runt och knivar!

:P

Oj, vad livat det blev i vent. B)

HLTV?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor