Martin-123 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Spelar 1,6, Condition Zero och Source.... Nånsom vill lira nån dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Spelar 1,6, Condition Zero och Source.... Nånsom vill lira nån dag??? Spelar Source . om du vill spela med mig/mot mig så kan du adda mig på msn: nico_translator@hotmail.com. edit: steam är offline nu men internet funkar. det har hänt ett antal ggr. nu och det går inte att få det online (även fast internet funkar). det är inte så att det inte funkar plötsligt när jag sitter vid datorn utan det händer bara när jag sätter på datorn och loggar in. någon som vet hur man kan fixa det?? eller brukar steam gå offline lite då o då?? edit2: nu så har jag blivit utloggad och kan inte logga in, jag har avinstalerat och sen ominstalerat steam men inget händer. när jag ska starta steam så kommer denna ruta upp skulle vata väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig! Redigerad 10 augusti, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 N1 ASSÅ! Ironi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ironi? Vill se det på demo. Tror på dig, men vill endå se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vill se det på demo. Tror på dig, men vill endå se. Får se om HLTVn funkade .. brukar inte göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Skönaste grejen idag! Vi hade echo på D2 och jag var ensam kvar mot tre CT's som alla tre hade colt. Jag hade plantat bomben och då det kanske var 20-15 sekunder kvar stormade dom in på B2. Jag springer runt lådan och PANG HS! tar en av dom med glocken. En annan står och försöker haxa så jag springer ut med bursten och PANG HS! Den sista sprejjar som fan så jag fortsätter gömma mig bakom lådan (typ 20 hp kvar) och då han springer fram bakom lådan kutar jag runt och knivar! Oj, vad livat det blev i vent. OMGOSH ALMOST ACEEE!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 OMGOSH ALMOST ACEEE!!11 Nej. ace är fem personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Nej. ace är fem personer. Lägg märke till ordet ALMOST Redigerad 10 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nej. ace är fem personer. Hehe. Lirar du i en seriös klan? Jag har laggt cs på hyllan för längesedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Lägg märke till ordet ALMOST Meh. Att ta fyra personer är "almost ace" att ta tre .. gör man ju varje match. @-_Mademan-_-: Nej, jag mixar av och an .. lirar med en klan fast jag är inte med i den. Redigerad 10 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nej. ace är fem personer. Mini ace när man tar hela laget på en 2on2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Är det någon som vet email-addressen till steam?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Är det någon som vet email-addressen till steam?? For technical inquiries: support@steampowered.com For feature suggestions: ideas@steampowered.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mini ace när man tar hela laget på en 2on2 Nope. Då heter det "Ta Båda Två". Det används av vissa spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Meh. Att ta fyra personer är "almost ace" att ta tre .. gör man ju varje match. @-_Mademan-_-: Nej, jag mixar av och an .. lirar med en klan fast jag är inte med i den. Jo, spela mer wow det är mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jo, spela mer wow det är mycket roligare Jag spelar båda. o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Skönaste grejen idag! Vi hade echo på D2 och jag var ensam kvar mot tre CT's som alla tre hade colt. Jag hade plantat bomben och då det kanske var 20-15 sekunder kvar stormade dom in på B2. Jag springer runt lådan och PANG HS! tar en av dom med glocken. En annan står och försöker haxa så jag springer ut med bursten och PANG HS! Den sista sprejjar som fan så jag fortsätter gömma mig bakom lådan (typ 20 hp kvar) och då han springer fram bakom lådan kutar jag runt och knivar! Oj, vad livat det blev i vent. HLTV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nope. Då heter det "Ta Båda Två". Det används av vissa spelare. *fnys* Heter mini ace. Fast alla blir sura om man skriker mini ace i venten efter att man har tagit 2 pers på en 5on5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men skriver ace åt allt! Punkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 HLTV? Servers - Spectate - HLTV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts