Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Spelade med slippy igår. Han ägde mig ganska hårt. fast jag spelade dåligt dårå men iaf... vi ska lira inatt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Spela cs med mig era goa gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Spela cs med mig era goa gubbar Har du source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Spelade med slippy igår. Han ägde mig ganska hårt. fast jag spelade dåligt dårå men iaf... vi ska lira inatt igen Du hade ju typ 600-800 ping hela tiden oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Spela cs med mig era goa gubbar Aja tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du hade ju typ 600-800 ping hela tiden oxo Jo jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Edit: Redigerad 9 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Bullet: nej, spelar kånterstrajk 1.6 the-copy: jag vill möta dig 1on1, snälla, svara inte så jävla oseriöst tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ja funderar på att skaffa cs men jag vet inte om mitt dåliga grafikkort klarar de va tror ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ja funderar på att skaffa cs men jag vet inte om mitt dåliga grafikkort klarar de va tror ni Om det är 1.6 så klarar typ alla grafikkort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Någon annan som får den här errorn när ni startar en server ? Could not establish connection to Steam servers (steamclient2) när någon connectar så stängs cs oxo :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hur lägger man in egna sprays i CS:Source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tror man kan göra det i Settings/Options i huvudmenyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hur lägger man in egna sprays i CS:Source? Bara att gå in på options och sedan tryck på fliken multiplayer. Sen står det typ "Change spray"- klicka där. Sen är det bara att leta upp mappen som sprayen ligger i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Bara att gå in på options och sedan tryck på fliken multiplayer. Sen står det typ "Change spray"- klicka där. Sen är det bara att leta upp mappen som sprayen ligger i. Import spray heter det Aegd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS! fan vad jag hatar steam. Jag satt med min slöa lina igår och updaterade cs 1.6.. Så glömmer den att ta maps mappen. Och jag kan fortfarande starta spelet men inte creata. Nån som kan slänga upp alla ordinarie maps i en .zip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ja funderar på att skaffa cs men jag vet inte om mitt dåliga grafikkort klarar de va tror ni Kan underlätta om du säger villket grafikkort du andvänder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Skönaste grejen idag! Vi hade echo på D2 och jag var ensam kvar mot tre CT's som alla tre hade colt. Jag hade plantat bomben och då det kanske var 20-15 sekunder kvar stormade dom in på B2. Jag springer runt lådan och PANG HS! tar en av dom med glocken. En annan står och försöker haxa så jag springer ut med bursten och PANG HS! Den sista sprejjar som fan så jag fortsätter gömma mig bakom lådan (typ 20 hp kvar) och då han springer fram bakom lådan kutar jag runt och knivar! Oj, vad livat det blev i vent. Redigerad 9 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Skönaste grejen idag! Vi hade echo på D2 och jag var ensam kvar mot tre CT's som alla tre hade colt. Jag hade plantat bomben och då det kanske var 20-15 sekunder kvar stormade dom in på B2. Jag springer runt lådan och PANG HS! tar en av dom med glocken. En annan står och försöker haxa så jag springer ut med bursten och PANG HS! Den sista sprejjar som fan så jag fortsätter gömma mig bakom lådan (typ 20 hp kvar) och då han springer fram bakom lådan kutar jag runt och knivar! Oj, vad livat det blev i vent. N1 ASSÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts