P-C Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Får jag fråga en sak. Varför lägger ni upp era stats på public? De säger inget om hur bra ni är. Jag som spelar pycket 5on5 å sånt är sämst på public, så om jag har 10-50 på en public-server så säger det inte hur bra jag är. Ville bara säga de Håller med. Lirar bara PCW på 1.6 men source kan man typ bara lira pub. man kan ju inte ens haxxa (vilket jag gör! gaah!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Asså jag suger verkligen på cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Håller med. Lirar bara PCW på 1.6 men source kan man typ bara lira pub. man kan ju inte ens haxxa (vilket jag gör! gaah!) Du kan haxxa genom tunna väggar och lådor. Du kan t.ex haxxa genom väggarna vid huset på italy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Får jag fråga en sak. Varför lägger ni upp era stats på public? De säger inget om hur bra ni är. Jag som spelar pycket 5on5 å sånt är sämst på public, så om jag har 10-50 på en public-server så säger det inte hur bra jag är. Ville bara säga de Börja lira lite public då? det e skojj .. lirar iofs mest 1on1 eller 2on1 .. inte kul att lägga upp stats på det då har man alltid typ 50-2 edit: såg att det kom en jävla massa inlägg nu xD .. det går ju att haxxa mkt som fan, P-C .. men inte genom väggar, bara dörrar o sånt tunt man kan fan haxxa genom en dörr med glock xD skit kul ju Redigerad 7 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 det går ju att haxxa mkt som fan, P-C .. men inte genom väggar, Jo dom på italy vid huset. Några andra tror jag inte går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Jo dom på italy vid huset. Några andra tror jag inte går. Jag menade tjocka väggar glömde skriva det .. sitter med en på vent nu .. tror killen runkar Redigerad 7 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag menade tjocka väggar glömde skriva det .. sitter med en på vent nu .. tror killen runkar Mysigt värre. recca? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Mysigt värre. recca? Vill du höra eller? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vill du höra eller? :/ Näe. Men lägg upp den i dagens lol så kan han skämmas nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Näe. Men lägg upp den i dagens lol så kan han skämmas nästa dag. Haha, nae .. orka han e inte ens medlem på forumet .. hade han varit det hade jag reccat o lagt upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vilken är det bästa filmen in your opinion? min favorit är Smeklol - Happi as a Hippo bäzta fragzen nånzin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Vilken är det bästa filmen in your opinion? Kollar inte på cs filmer.. kollar mest på porr om jag ska kolla på nån film på datorn edit: tog den för ett tag sen .. vene om jag postat den redan xD Redigerad 8 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kollar inte på cs filmer.. kollar mest på porr om jag ska kolla på nån film på datorn edit: tog den för ett tag sen .. vene om jag postat den redan xD Börjat bli lite smått långtråkigt med en massa porr bilder i spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Börjat bli lite smått långtråkigt med en massa porr bilder i spel... Det där e inte porr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Fan i helvetet va du spammar Slippy btw så har ja märkt det fina med kz maps nu, skit kul => Ful avtar oxå Redigerad 8 augusti, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Fan i helvetet va du spammar Slippy btw så har ja märkt det fina med kz maps nu, skit kul => Ful avtar oxå Var det där spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Du är verkligen dum i huvet du? "btw så har ja märkt det fina med kz maps nu, skit kul =>" om du kan läsa vilket jag inte tror du kan för att du förmodligen är typ.. 8 år? så står det nånting om cs där, vette fan vad bara... btw så kan jag rekomendera funplanet.se folket där ligger väll på din ålders nivå, och skriver bara en massa skit, gl hf! Redigerad 8 augusti, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du är verkligen dum i huvet du? "btw så har ja märkt det fina med kz maps nu, skit kul =>" om du kan läsa vilket jag inte tror du kan för att du förmodligen är typ.. 8 år? så står det nånting om cs där, vette fan vad bara... btw så kan jag rekomendera funplanet.se folket där ligger väll på din ålders nivå, och skriver bara en massa skit, gl hf! Awww, om jag e 8 så e du 9 ja, jag såg att det stog nått om cs .. men du sa att jag spammade så jag frågade om mitt inlägg var spam? du kanske borde lära dig läsa sj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Awww, om jag e 8 så e du 9 ja, jag såg att det stog nått om cs .. men du sa att jag spammade så jag frågade om mitt inlägg var spam? du kanske borde lära dig läsa sj? Men om du då såg att det stod nått om cs?, Ja då skrev ja iaf om rätt sak... däremot va nog detta mer eller mindre spam... så du behöver inte påpeka det... sen om du kan läsa ser du ju att det har nåt med cs å göra, alltså tillför det något till topicen (inte så mycket kanske) , så du behöver nog inte ens fråga om det är spam.. Redigerad 8 augusti, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men om du då såg att det stod nått om cs?, Ja då skrev ja iaf om rätt sak... däremot va nog detta mer eller mindre spam... så du behöver inte påpeka det... sen om du kan läsa ser du ju att det har nåt med cs å göra, alltså tillför det något till topicen (inte så mycket kanske) , så du behöver nog inte ens fråga om det är spam.. Eh, whatever .. jag har inte spammat i denna topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts