_EmiL_ Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det här kommer nog komma som en shock men.. Idag har jag spenderat kanske tre timmar till at spela CS:Source! Fast jag lirade DeathMatch eller InstantRespawn. Det var askul. Ledde hela tiden osv Det är alltid kul med första rundan :'( :'( Det är en mörk dag för Cs Världen.....Ännu en 1.6 spelande Pojke har gått över till den mörka sidan :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 :'( :'( Det är en mörk dag för Cs Världen.....Ännu en 1.6 spelande Pojke har gått över till den mörka sidan :'( :'( Jag kommer dock inte stanna. Jag skall för evigt vara trogen till 1.6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Om du vill se något imponerade i början!? ... Kolla mitt pwnage http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Stolt.JPG Jo men sen har du ju spelat i T hela tiden sen så bytte du till ct.. elller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jo men sen har du ju spelat i T hela tiden sen så bytte du till ct.. elller? Joo det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Åter igen,vet någon om gtasajten har en egen css server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Åter igen,vet någon om gtasajten har en egen css server? Självklart har GTASajten en CS:S Server? Ärligt vad väntade du dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Självklart har GTASajten en CS:S Server? Ärligt vad väntade du dig Jag kan lukta mig till ironin. Men ärligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag kan lukta mig till ironin. Men ärligt.. Nej, det finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Då gör jag en då,och lägger ut ip-adressen här senare. Eller är det en bra idé? Redigerad 5 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Då gör jag en då,och lägger ut ip-adressen här senare. Eller är det en bra idé? Om du räknar med spelare, nej. Jag tror inte att någon kommer se det innan du har tröttnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Om du räknar med spelare, nej. Jag tror inte att någon kommer se det innan du har tröttnat Jädra tråkmånsar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jädra tråkmånsar! Du kan lägga upp en dedi och ha den 24/7. Då lär det komma folk då och då, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Då jag råka ta bort pw på våran warserver så kom de in massa tyskar å lirade på 80 i ping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-=[NeoN]=- Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Har försökt skaffa metamod men funkar ej gå in på hemsidan...vet nån hur jag kan få tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Då gör jag en då,och lägger ut ip-adressen här senare. Eller är det en bra idé? Ja, Om du inte har pingkick på , Har ganska skithög ping ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Då gör jag en då,och lägger ut ip-adressen här senare. Eller är det en bra idé? Hade också den idén men sen så frågade en kompis om vi skulle starta en server och då släppte jag idén med gtasajten-servern. jag kan gärna vara med och vara admin och hjälpa till. min brorsa har ett företag med en server så jag ska hyra en plats där. eller om det va en av hans anstälda som ägde en server, kommer inte ihåg. jag kanske inte kommer ha så mycket tid att kolla och banna folk som inte sköter sig m.m. eftersom jag kommer ha en till server som jag och en kompis ska starta + att jag har skolan att sköta (har 2 kärnämnen som jag är underkänd i + plus lite andra ämnen). om du är intreserad så kan du väl skicka ett PM till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tihihi. http://img210.imageshack.us/img210/9594/csitaly00021qz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tihihi. http://img210.imageshack.us/img210/9594/csitaly00021qz.jpg Haha! Du skulle slå mig så enkelt där! Spelar typ alltid på den dära servern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nu ska jag lägga upp mina hAxXxiGa stats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Får jag fråga en sak. Varför lägger ni upp era stats på public? De säger inget om hur bra ni är. Jag som spelar pycket 5on5 å sånt är sämst på public, så om jag har 10-50 på en public-server så säger det inte hur bra jag är. Ville bara säga de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts