Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Det här kommer nog komma som en shock men..

Idag har jag spenderat kanske tre timmar till at spela CS:Source! ^_^

Fast jag lirade DeathMatch eller InstantRespawn. Det var askul. Ledde hela tiden osv :D

Det är alltid kul med första rundan ^_^

:'( :'( Det är en mörk dag för Cs Världen.....Ännu en 1.6 spelande Pojke har gått över till den mörka sidan :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då gör jag en då,och lägger ut ip-adressen här senare. :mellow: Eller är det en bra idé?

Hade också den idén men sen så frågade en kompis om vi skulle starta en server och då släppte jag idén med gtasajten-servern.

jag kan gärna vara med och vara admin och hjälpa till. min brorsa har ett företag med en server så jag ska hyra en plats där. eller om det va en av hans anstälda som ägde en server, kommer inte ihåg. jag kanske inte kommer ha så mycket tid att kolla och banna folk som inte sköter sig m.m. eftersom jag kommer ha en till server som jag och en kompis ska starta + att jag har skolan att sköta (har 2 kärnämnen som jag är underkänd i + plus lite andra ämnen). om du är intreserad så kan du väl skicka ett PM till mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor