p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) p-c*suck*-2 Jag hade en tråkig dag när jag valde namn.. hade bara lust att jävlas, (fråga mig inte varför) har frågat hultan men jag får inte byta nick. Sorry :'( EDIT: @ Slippy : Om du tycker det är fult på low så ska du nog inte köra guiden i fragbite. Ser ut som nåt gameboy spel eller nåt Redigerad 3 augusti, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag hade en tråkig dag när jag valde namn.. hade bara lust att jävlas, (fråga mig inte varför) har frågat hultan men jag får inte byta nick. Sorry :'( *Tittar strängt på David och hytter med pekfingret* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Dåså. Spela på 20 fps. Det är ju det du valt. Det är ju grafiken som drar ner fpsen. Mjo, jag vet .. men det ska gå att få upp fpsen utan att dra ner grafiken på low.. jag hade aldrig under 35 fps i lördags fps igår, nu e min fps typ 15 till 50 som högst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag hade en tråkig dag när jag valde namn.. hade bara lust att jävlas, (fråga mig inte varför) har frågat hultan men jag får inte byta nick. Vaför skulle du inte få byta namn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Mjo, jag vet .. men det ska gå att få upp fpsen utan att dra ner grafiken på low.. jag hade aldrig under 35 fps i lördags fps igår, nu e min fps typ 15 till 50 som högst Klocka grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Klocka grafikkortet. Orka, ska köpa nytt snart ändå .. eller ska tjata på farsan att jag ska få pengar av honom att köpa nytt för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Orka, ska köpa nytt snart ändå .. eller ska tjata på farsan att jag ska få pengar av honom att köpa nytt för Ja men då är det ju inga problem . Du kan ju klocka det så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ja men då är det ju inga problem . Du kan ju klocka det så länge. Jo, det e problem.. jag har geforce4 så det lär ändå inte bli nån skillnad? + att jag kommer ändå inte få pengar av farsan (99,999999999999999% säker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jo, det e problem.. jag har geforce4 så det lär ändå inte bli nån skillnad? + att jag kommer ändå inte få pengar av farsan (99,999999999999999% säker) Jag fick upp det 20 fps när jag klockade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag fick upp det 20 fps när jag klockade. langa guide till hur man gör det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 langa guide till hur man gör det då? Haha http://forum.sweclockers.com/showthread.ph...threadid=481795 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Tack! Men jag hittar inte det programet i deras filarkiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 JAg vill ha 1.5 skinsen!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Tack! Men jag hittar inte det programet i deras filarkiv Kan skicka det över msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Kan skicka det över msn? Nej, tack hittade det på en annan sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Har gtasajten någon egen cs server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) JAg vill ha 1.5 skinsen!!!!! .http://www.fragbite.com/?threadID=78613 *Edit*1.5 hltv modellerna. Redigerad 4 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det här kommer nog komma som en shock men.. Idag har jag spenderat kanske tre timmar till at spela CS:Source! Fast jag lirade DeathMatch eller InstantRespawn. Det var askul. Ledde hela tiden osv Det är alltid kul med första rundan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Om du vill se något imponerade i början!? ... Kolla mitt pwnage http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Stolt.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det här kommer nog komma som en shock men.. Idag har jag spenderat kanske tre timmar till at spela CS:Source! Fast jag lirade DeathMatch eller InstantRespawn. Det var askul. Ledde hela tiden osv Det är alltid kul med första rundan Och jag som hade hört att du ALDRIG skulle änns spela CSS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts