T-Ryder Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Lirade pcw igår, vi vann med 12-0 tre ggr Är ni bra eller var dom riktigt kazza? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Är ni bra eller var dom riktigt kazza? Vi e bra.. men dom sög rätt hårt oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 'ok' Inte så jävla svårt och möta dom, bara man har lite meriter så. Spela lite invite cuper m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Har alltid varit stolt över den här bilden Jag nickade ToXiC för det var mitt första nick Det där ser ut som ett klipp jag såg på FragBite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Keyboys Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Spelat sen 1.5 kom ut ... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Spelat sen 1.5 kom ut ... :"> Det väll inget att skämmas för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Älska kniven Men bah så bra var det inte. Sluren (en jag brukar lira med) Brukar kniva 4 pers i rad ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det där ser ut som ett klipp jag såg på FragBite Kanske det men det är jag som spelar. Jag har det som .avi Jag har demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Men bah så bra var det inte. Sluren (en jag brukar lira med) Brukar kniva 4 pers i rad ibland. Jag hade knivat minst 6 pers om ingen hade följt efter mig.. det va minst 7 st ts med awp som stog på samma ställe .. blev fragstealad Redigerad 3 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag hade knivat minst 6 pers om ingen hade följt efter mig.. det va minst 7 st ts med awp som stog på samma ställe .. blev fragstealad Hehe ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Är det någon som har 1.5 skinsen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Är det någon som har 1.5 skinsen?? Jag har och använder dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag har och använder dom. Kan du inte skicka dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 .. Skulle någon kunna hjälpa mig få högre fps i css? min fps ligger på typ 20 när nån skjuter mot mig så går det inte aima eller nått .. någon som kan hjälpa mig? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 .. Skulle någon kunna hjälpa mig få högre fps i css? min fps ligger på typ 20 när nån skjuter mot mig så går det inte aima eller nått .. någon som kan hjälpa mig? :S . rate 25000 fps_max 101 cl_updaterate 101 cl_interp 0.1 r_decals 0 mp_decals 0 funkar nog i CSS också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 .. Skulle någon kunna hjälpa mig få högre fps i css? min fps ligger på typ 20 när nån skjuter mot mig så går det inte aima eller nått .. någon som kan hjälpa mig? :S Finns nån guide på fragbite.. annars kan du sätta ner allt på low. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) . rate 25000 fps_max 101 cl_updaterate 101 cl_interp 0.1 r_decals 0 mp_decals 0 funkar nog i CSS också. .. Tack testar senare men, nått mer? edit: p-c-2 .. vill ha kvar grafiken har testat att dra ner alt på low .. ser fan ut som 1.6 .. skit fult :/ hatar den grafiken <.< Redigerad 3 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) .. Tack testar senare men, nått mer? Jasså, du tror jag bara gav dig NÅGRA tips? Varför skulle jag det? Det är det som fungerar. Och sätt ner allt på low som ... p-c*suck*-2 Redigerad 3 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jasså, du tror jag bara gav dig NÅGRA tips? Varför skulle jag det? Det är det som fungerar. Och sätt ner allt på low som ... p-c*suck*-2 Frågade till andra om nån annan hade nått tips o nej, tänker inte dra ner allt på low.. iaf inte allt, har nästan allt på low redan, max medium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Frågade till andra om nån annan hade nått tips o nej, tänker inte dra ner allt på low.. iaf inte allt, har nästan allt på low redan, max medium Dåså. Spela på 20 fps. Det är ju det du valt. Det är ju grafiken som drar ner fpsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts