p-c-2 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men när jag ska spela står det: Wrong version please restart the game. Starta om steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Starta om steam. Inget händer, det kommer bara upp en ruta med reklam för HL2 CTF, och något annat men inget för CS S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Inget händer, det kommer bara upp en ruta med reklam för HL2 CTF, och något annat men inget för CS S Kolla properties: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ok, nu såg jag vad felet var Steam vet inte om att jag har HALF-LIFE2 och CS S instlerat Men vad ska jag göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Ok, nu såg jag vad felet var Steam vet inte om att jag har HALF-LIFE2 och CS S instlerat Men vad ska jag göra åt det? Högerklicka på steam, browse games, klicka sen på register a product I already own..., skriv in cd-keyn som följde med hl2 där. Vänta tills den laddat klart, sen måste du upptadera och så. Edit, innan du kan börja spela första gången så måste den vara på 100% i "monitorn", kolla det genom att högerklicka på steam och sen på monitor, så att det inte står typ, counter strike source 45% Redigerad 30 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Höger klicka på steam, browse games, sen klicka på register a product I already own... Ok! tack för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Ok! tack för fan. Inga problem. btw, såg en särskrivning, menar högerklicka. Säkert fler. Edit2, hittade ett till fel, "sen klicka på register a product I already own..." "Klicka sen" ska det stå. ähh, orka rätta mig själv. Redigerad 30 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vet inte varför folk alltid "håller på med mig" senaste mixen för kanske en halvtimme sen så "mobbade" typ alla mig "Vem ska sköta taxen (taktiken)?" "AKKZZT!!!!!!" "ja AKKZZT!!!" "hahahahaha ja fett, akkazzt får sköta taxen hahahahha" "hahahahha" *härmar min usla mick*: "åkejj grabbar vi går b DRRDRRRDRRRDRRR" "Haahahha HEJ "JAG HETER AKKAZT!!!! DRRDRRDRRRDRRR"" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vet inte varför folk alltid "håller på med mig" senaste mixen för kanske en halvtimme sen så "mobbade" typ alla mig "Vem ska sköta taxen (taktiken)?" "AKKZZT!!!!!!" "ja AKKZZT!!!" "hahahahaha ja fett, akkazzt får sköta taxen hahahahha" "hahahahha" *härmar min usla mick*: "åkejj grabbar vi går b DRRDRRRDRRRDRRR" "Haahahha HEJ "JAG HETER AKKAZT!!!! DRRDRRDRRRDRRR"" Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 OMG skulle aldrig nånsin vilja vara på samma lan som denna DAMP KILLE Han är ju förfan helt jävla urflippad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 OMG skulle aldrig nånsin vilja vara på samma lan som denna DAMP KILLE Han är ju förfan helt jävla urflippad Du vet väl att det är fejk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Du vet väl att det är fejk? Jo men ändå Skulle ändå inte vilja vara på ett Lan med en som han ändå så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 OMG skulle aldrig nånsin vilja vara på samma lan som denna DAMP KILLE Han är ju förfan helt jävla urflippad Lite Fake!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 OMG skulle aldrig nånsin vilja vara på samma lan som denna DAMP KILLE Han är ju förfan helt jävla urflippad Pure Pwnage Avsnitt 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Har alltid varit stolt över den här bilden Jag nickade ToXiC för det var mitt första nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Lirade mot begrip och ssv lenitzh nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Lirade mot begrip och ssv lenitzh nyss 'ok' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Lirade pcw igår, vi vann med 12-0 tre ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 'ok' A å ssv lenitzh har vunnit över NiP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Älska kniven http://img156.imageshack.us/img156/319/dedust20001v22th.jpg Doggie style?! ;D http://img156.imageshack.us/img156/6818/detrain00066jr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts