P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Orka sitta och spela så länge Två-tre timmar har ju hela 24 timmar om dan på mig att lira, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Två-tre timmar har ju hela 24 timmar om dan på mig att lira, Jo, men brukar tröttna efter en halvtimme om jag möter bottar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jo, men brukar tröttna efter en halvtimme om jag möter bottar Gah orka botar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Gah orka botar BOTTAR IS THE SHIT!!!! dom är alltid snälla och anklagar aldrig folk för cheating! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 BOTTAR IS THE SHIT!!!! dom är alltid snälla och anklagar aldrig folk för cheating! Haha. Cheating är ju bara publicstyle typ. Fast jag brukar whina på botar. Det är kul för man tror att dom är knäckta när dom inte svarar Vafan skriver jag? Gah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Har nån nån CS 1.6klan som jag kan gå med i? Är ganska bra faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Kan nån förklara hur man lägger in botar i cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Kan nån förklara hur man lägger in botar i cs? Allt du behöver veta. Dessutom kan bottarna lära sig VILKEN map som helst. http://www.zbot.biff-brothers.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Nån som kan förklara hur man lägger in Chicken mod i CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Lirar en cup nu alla älskar mig och säger hela tiden: "oj, akkaast!""tänk att akkaast idlar i vår irc""akaast är killen med skillen" har inte sagt ett ord då micken är sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Lirar en cup nu alla älskar mig och säger hela tiden: "oj, akkaast!""tänk att akkaast idlar i vår irc""akaast är killen med skillen" har inte sagt ett ord då micken är sönder. U gotta record man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Fick gå ut för att ge plats för en annan snubbe. Dom ville egentligen inte men det var deras polare och ville inte vara taskiga. Men jag kommer idla i deras kanal och dom sa att dom behövde mig i framtiden EDIT: behvle? behövde heter det ju Redigerad 27 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 24/7 deahtmatch css ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Varifrån får man tag på en Patch till CS-source Och går det inte att spela mot bottar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Varifrån får man tag på en Patch till CS-source Och går det inte att spela mot bottar? Patch? Steam laddar hem updateringen automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Patch? Steam laddar hem updateringen automatiskt. Ok, that's Strange. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ok, that's Strange. Nej det är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Nej det är det inte Vad e det för fel då, du behöver inte säga att jag måste vara medlem i steam för det e jag redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vad e det för fel då, du behöver inte säga att jag måste vara medlem i steam för det e jag redan. Men om det inte laddas hem nåt så finns det väll inget att ladda hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men om det inte laddas hem nåt så finns det väll inget att ladda hem. Men när jag ska spela står det: Wrong version please restart the game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts