FerkurZ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Alltså fortsätt spamma så får ni kanske denna låst, fatta vilken merit.. T-ReeX - om du är ända svenska? va har du i stå fall för ping? å va har dom andra för ping? => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Ja, det var verkligen humor på hög nivå. Tänk att man har fått ett fan nu Medlemsavgiften i min fanclub är 500kr Redigerad 22 juli, 2005 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ja, det var verkligen humor på hög nivå. Tänk att man har fått ett fan nu Medlemsavgiften i min fanclub är 500kr Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Geek Du då!!! Måste härma andras namn!!!!!!!!!!! OT: Idag spelade jag CS för första gången den här veckan efter intensivt BF2 spelande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tja grabbar kom o spela på min Public server : 80.69.83.33:27016 det är bara funmaps och ibland dust2... Själv så heter jag RexXxOR.[sWE] (ADMIN) ..jag e den ända svensken på servern ....så jag hoppas att flera svenskar joinar ? Du fuskar ju !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Du då!!! Måste härma andras namn!!!!!!!!!!! OT: Idag spelade jag CS för första gången den här veckan efter intensivt BF2 spelande!!! DU DÅ!!!! SOM LÄGGER DIG I I ALLT!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Du då!!! Måste härma andras namn!!!!!!!!!!! OT: Idag spelade jag CS för första gången den här veckan efter intensivt BF2 spelande!!! Men håll käften Emil skit i vad P-C 2 gör han är fan schyst... men du kanske inte vet vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Men håll käften Emil skit i vad P-C 2 gör han är fan schyst... men du kanske inte vet vad det är? Puss på dig där nere i Skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 81.228.58.131:27015 CSS server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Geek Precis vad jag tycker om dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Du då!!! Måste härma andras namn!!!!!!!!!!! OT: Idag spelade jag CS för första gången den här veckan efter intensivt BF2 spelande!!! Du då som använder fyrahundratretiosju miljoner utropstecken hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Åh, era omogna fisungar. Skit i p-c-2.. snacka CS istället. Detta är väl en CS-tråd? nobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Kolla signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 En liten noob fråga bara : Finns det bottar till CS:S? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 En liten noob fråga bara : Finns det bottar till CS:S? :"> Finns ju inbyggda, Valves egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vad betyder runka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vad betyder runka? Fel tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Fel tråd Vad betyder runka? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vad betyder runka? :'( hahahahahaha MeetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Spela CS med 60fps är inte helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts