Slippy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 offtopic : Slippy vad heteru på cs ? jag heter RexXx0R.[sWE] ... Sköker clan ? Heter IzzeL^ på cs.. och nej jag söker inte clan , e redan me i en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hej! Kan någon berätta klart och tydligt för mig hur jag ska göra för att lägga in egna spray logos i cs 1.6? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ladda ner HL Tag Converter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Mötte en som hette Skribb igår.. Kanske Skribb härifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Mötte en som hette Skribb igår.. Kanske Skribb härifrån? Va han bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Va han bra?? Ganska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ganska. Då är det inte han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Då är det inte han! Hahaha, dårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Well lirade igår mot pottzork =) Redigerad 17 juli, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Well lirade igår mot pottzork =) AEgd pottzork .. http://img331.imageshack.us/img331/4630/aimbrucke00046eg.jpg Redigerad 17 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) <--- KLICK ME Redigerad 17 juli, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 <--- KLICK ME Så jävla gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Så jävla gammal :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 :'( Men den är ändå bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Men den är ändå bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Well lirade igår mot pottzork =) Måste också lira mot pottan nån gång. tyvärr så är jag klanlös för tillfället. deviant startar först vid skolstart. får lira mixar för det mesta. så jävla skönt när jag mixade med 3 svenskar och 1 norrman och norrmannen ville ha kommando "akejj,nu grebber, tage laengen" "va?" "laengen!" "va?" "MEN LAENGEN!! Be ett!" "vad snackar du om?" "MEN FETTER NI EJJ VAD JAG SPIKKER OM?" sen lefta han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Måste också lira mot pottan nån gång. tyvärr så är jag klanlös för tillfället. deviant startar först vid skolstart. får lira mixar för det mesta. så jävla skönt när jag mixade med 3 svenskar och 1 norrman och norrmannen ville ha kommando "akejj,nu grebber, tage laengen" "va?" "laengen!" "va?" "MEN LAENGEN!! Be ett!" "vad snackar du om?" "MEN FETTER NI EJJ VAD JAG SPIKKER OM?" sen lefta han. HAHA Älskar att spela mot norrmän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Måste också lira mot pottan nån gång. tyvärr så är jag klanlös för tillfället. deviant startar först vid skolstart. får lira mixar för det mesta. så jävla skönt när jag mixade med 3 svenskar och 1 norrman och norrmannen ville ha kommando "akejj,nu grebber, tage laengen" "va?" "laengen!" "va?" "MEN LAENGEN!! Be ett!" "vad snackar du om?" "MEN FETTER NI EJJ VAD JAG SPIKKER OM?" sen lefta han. Haha, jag lirade med 4 danskar en gång. Jäää nu gääär vi B och dööö krabban göör nör mitten. Öhkej? Va? (Sen alla i kör ->) Ner i mitt med dig dumme svensker! Haha, minnen... fattade 0. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Haha, jag lirade med 4 danskar en gång. Jäää nu gääär vi B och dööö krabban göör nör mitten. Öhkej? Va? (Sen alla i kör ->) Ner i mitt med dig dumme svensker! Haha, minnen... fattade 0. :| Hahahaha man ska ju nästan söka norrmän eller danskar när man söker mix "söker norsk mix. oskillade" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Börjar det inte gå lite långt nu? http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4528...428ebd7581109ce Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts