p-c-2 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hej! Vet ni hur jag gör så att min cs 1.6 dedicated server inte byter ip varje gång jag startar den eller vet ni vad det beror på för så har det inte varit innan så snälla hjälp mig. //Bubba Det blir så om du har adsl modem... Om du stänger av datorn och sätter på den igen så byts ip:et av säkertskäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 62.116.250.240:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) 62.116.250.240:27015 Öhm ja? EDIT: Spelade lite css nyss.. Gissa vem som kommer då? Cortez.. Men han var tysk Redigerad 6 juli, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Öhm ja? EDIT: Spelade lite css nyss.. Gissa vem som kommer då? Cortez.. Men han var tysk Lyssnade han på 2pac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Lyssnade han på 2pac? Hur ska jag kunna veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hur ska jag kunna veta? Syns på dom. (Skoj) Ironi ju, undrade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jak vil see non lirra! hellst .avi fillmmer! *felstavning med flit ^^,* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nån som vet server med Fun maps = roliga banor ?? ingen Wc3 server !! bara ROLIGA INGA FY_ICEWORLD Pollparty,Dust,aztec utan bara roliga banor som t.ex Bs_bessjump, m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nån som vet server med Fun maps = roliga banor ?? ingen Wc3 server !! bara ROLIGA INGA FY_ICEWORLD Pollparty,Dust,aztec utan bara roliga banor som t.ex Bs_bessjump, m.m Jag har en.. den har feting låg ping oxo men max players 14.. tänker inte ge ut den, alla på gtasajten kmr säkert börja lira där då (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag har en.. den har feting låg ping oxo men max players 14.. tänker inte ge ut den, alla på gtasajten kmr säkert börja lira där då (:!!! Det är väl bra att alla från GTAsajten spelar där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Det är väl bra att alla från GTAsajten spelar där!! Nej, då kommer inte jag kunna lira där med mina polare, den kmr vara full hela tiden.. den e typ full 24/7 nu oxo.. brukar ta en stund att komma in men det e värt det, den äger (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nej, då kommer inte jag kunna lira där med mina polare, den kmr vara full hela tiden.. den e typ full 24/7 nu oxo.. brukar ta en stund att komma in men det e värt det, den äger (:!!! Skicka PM med Ip:n till mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Här aer ipt, 130.238.174.228:27016 GL HF.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) TAck Slippy ! hoppas det är nu Fun maps 130.238.174.228:27016 offtopic : Slippy vad heteru på cs ? jag heter RexXx0R.[sWE] ... Sköker clan ? Redigerad 10 juli, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jisses, tänk om man skulle ta bort alla inlägg med "vet nån en bra server?""kom in på min server!""nån som vill lira?""jak er den besta hest" då skulle CS-tråden vara kanske 10-12 sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jisses, tänk om man skulle ta bort alla inlägg med "vet nån en bra server?""kom in på min server!""nån som vill lira?""jak er den besta hest" då skulle CS-tråden vara kanske 10-12 sidor Inte 10-12 sidor men den skulle vart mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jisses, tänk om man skulle ta bort alla inlägg med "vet nån en bra server?""kom in på min server!""nån som vill lira?""jak er den besta hest" då skulle CS-tråden vara kanske 10-12 sidor Mr. Klagare har återvänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Här aer ipt, 130.238.174.228:27016 GL HF.. Haha, alla fuskade nu när jag var inne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Mr. Klagare har återvänt! Står du ut? I så fall är jag imponerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Står du ut? I så fall är jag imponerad Ja... Jag är imponerande. De flesta brukar påpeka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts