ZalCiNoWa Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 DU har kanske dålig data!! Vad för FPS ligger du på? FPS har inget med ping att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Pilla med dina rates rate 25000 cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 sen fps_max 101 så flyter det på bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Dubbel. Redigerad 5 juli, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kan vara så att din cl_rate har kommit på 9999, sätt den på 20000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 DU har kanske dålig data!! Vad för FPS ligger du på? FPSen har inte med pingen att göra. Han har för dålig uppkoppling annars. Men testa att skriva Rate 20000 cl_cmdrate 50 cl_updaterate 50 Hejdå bananjägare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Alla säger att FPS:en inte har nåt med pingen att göra. Men när man har hög FPS i t.e.x. CS så har jag oftast normal-ping. Om inte servern är nån katastrof eller så, men vid krävande ställen för t.e.x. mitt gamla grafikkort så sjunker fps:en, och då ökar oftast min ping. Varför händer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Alla säger att FPS:en inte har nåt med pingen att göra. Men när man har hög FPS i t.e.x. CS så har jag oftast normal-ping. Om inte servern är nån katastrof eller så, men vid krävande ställen för t.e.x. mitt gamla grafikkort så sjunker fps:en, och då ökar oftast min ping. Varför händer detta? Datorn förlörar fps (Uppdatering per sekund) så tar den det från updaterate och cmdraten, så den blir större. Så den får med sig fler fps med hjälp av ratesen. Då stiger pingen. T.ex jag ensam på B har jag 60 fps, på lången med 4 st T, 4 st CT 40.. Så.. Tror det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tihi, blev skjuten på väg till mitt campingställe. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/665yhdg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag blev skjuten PÅ mitt camping ställe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Dgl såg pkz demo och blev sugen ja med lägg den bara i cstrike mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Dgl såg pkz demo och blev sugen ja med lägg den bara i cstrike mappen GAAH, den mensar. Sorry.. fixar den senare. Redigerad 5 juli, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Fan kan ni inte fixa dom till .avi eller .wmp? Blir trubbel när jag inte har 1.6. Kan inte kolla 1.6 videor i source. Nån som vill lira? nu? Skicka pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hej Hur lägger jag in plugins på min dedicated server med amxmodX? Snälla förklara tydligt för ja e nybörjare på sånt här // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Fan kan ni inte fixa dom till .avi eller .wmp? Blir trubbel när jag inte har 1.6. Kan inte kolla 1.6 videor i source. Nån som vill lira? nu? Skicka pm Jo visst, men jag vet inte hur man får dom minde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Windows Movie maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hej Hur lägger jag in plugins på min dedicated server med amxmodX? Snälla förklara tydligt för ja e nybörjare på sånt här // Bubba Tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xyrion_hs Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Lira nogon dag?? skicka bara ett PM!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Lira nogon dag?? skicka bara ett PM!!!!! . 1.6 eller source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 GAAH, den mensar. Sorry.. fixar den senare. Mensar =/? vad menas med det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hej! Vet ni hur jag gör så att min cs 1.6 dedicated server inte byter ip varje gång jag startar den eller vet ni vad det beror på för så har det inte varit innan så snälla hjälp mig. //Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts