kaninen Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 (redigerad) mina egna eller vaddå? inga kan komma in på min server, de verkar va fel IP! När du tryckit på play online trycker du på update vänta tills det är färdigt sen trycker du på players tills den gula pilen står neråt sen väntar du. ****EDIT***** Nån som vill spela. Redigerad 20 april, 2003 av kaninen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 När du tryckit på play online trycker du på update vänta tills det är färdigt sen trycker du på players tills den gula pilen står neråt sen väntar du. ****EDIT***** Nån som vill spela. de står inte Play Online för mig... ska vi spela nu? 217.208.70.175 testa å kom in!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 äsch... men kan nån creata? bana de_rats helst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 (redigerad) Jag kan. 193.150.202.38. Redigerad 20 april, 2003 av kaninen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Jag laddade hem cs retail från counter-strike.net, hur gör man för att spela online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Jag laddade hem cs retail från counter-strike.net, hur gör man för att spela online? Det bästa är att använda ett program som "All seing Eye" eller "Game Spy" Annars går du in på internet games och typ refresh.Kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 ja ska spela med Arvid... Kom in å spela!! IP: 81.224.88.18 Ni borde se vilken som är öppen!! Servernamn: Arvid Joina!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 ingen kom, Arvid dog... vill nån spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Jag kan nog köra lite nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Jag kan nog köra lite nu... k, mitt cs é segt, kan du creata... ta en bana bara... en bra bana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 bra! min ip: 213.101.36.52 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 bra! min ip: 213.101.36.52 va heter du? va heter servern? vilken bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 va heter du? va heter servern? vilken bana? Det verkar inte gå att creata för mig :'( . Kan du creata istället? Ta helst en originalbana eftersom jag inte har så många custom maps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Det verkar inte gå att creata för mig :'( . Kan du creata istället? Ta helst en originalbana eftersom jag inte har så många custom maps. ingen kommer in på min creating... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 ingen kommer in på min creating... Jag kommer! Vad heter du, servern, banan? Och vad har du för ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 (redigerad) Jag kan köra. Bana: cs_assault (kan ändra sen) Servernamn: Svensk server IP: 213.65.103.43 Nå'n måste svara innan jag creatar. Redigerad 20 april, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Ok jag kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Ok jag kommer Bra kört Niklas, men det var synd att det lagga så mycket. Appropå inget, hur kickar man nå'n egentligen? Jag lyckades kicka Niklas (förlåt :'( ), men inte en annan snubbe. Jag skrev kick Niklas i console, men den andra snubben gick det inte med. Vajfööööööööööööj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 asså mitt cs e cp..... Det hackar skit mycket och man kan se genom portanrna och på vissa ställen på väggarna och på backen så blir det svart i bland..... Plz säg inte att jag ska instalera om för jag har inte install filen kvar...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Bra kört Niklas, men det var synd att det lagga så mycket. Appropå inget, hur kickar man nå'n egentligen? Jag lyckades kicka Niklas (förlåt :'( ), men inte en annan snubbe. Jag skrev kick Niklas i console, men den andra snubben gick det inte med. Vajfööööööööööööj? Kick (spelarens namn) Nån som vill köra ingen av dom servrna funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts