p-c-2 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vet inte om det händer så här hela tiden. själv tyckte jag att det såg lite småkul ut . Lira nån dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Lira nån dag? Ursäkta om du tycker jag värkar trög men, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ursäkta om du tycker jag värkar trög men, va? Han undrar om någon lirade idag? eller om nån vill lira idag? right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ursäkta om du tycker jag värkar trög men, va? Ja precis som pottis menade... Ska vi spela counter-strike source nån dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ja precis som pottis menade... Ska vi spela counter-strike source nån dag? Nej usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nej usch Han pratade med gurfi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) @p-c-2 Visst kan vi det, satt och spelade nyss. tror jag såg JMC från gtasajten på dust eller dust2 . 2 frågor bara: 1) hur destrarmerar man C4:an? 2) hur klottrar man? edit: 3) hur plockar man upp vapen som ligger på marken?? Redigerad 4 juli, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 2 frågor bara: 1) hur destrarmerar man C4:an? 2) hur klottrar man? edit: 3) hur plockar man upp vapen som ligger på marken?? 1:Tryck på E 2:Tryck på T om du menar hur man sprayar sin logga?? 3: Gå bara på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 3: Gå bara på dem. Nej, man måste kasta ut vapnet också. Detta gör du på knappen 'G' om du inte har ställt om det. Blä för cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 OM man inte har ett sånt vapen då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 OM man inte har ett sånt vapen då!! Ja, om man inte har ett förstavapen så kan man bara gå på vapnet så får man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Någon som vill spela nu...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag är med sikorka!! 1.6 eller css Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Gjorde en liten .dem fil nyss. 1.6 är det. Aim_map_usp mot botar (ja, dom har kniv.) Bara för och HS:a lite. Länk #1 Lägg .dem filmen i C:/Program/Valve/Steam/SteamApps/Din@mail.com/Counter-Strike/Cstrike Sen Viewdemo hejsan i console. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-=[NeoN]=- Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hej! Jag behöver hjälp. Jag råkade pilla lite med Video i Option. Nu är skärmen helt svart! Jag ser inte ens muspilen. Vet ni hur man gör? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 =-,Jul 5 2005, 14:09] Hej! Jag behöver hjälp. Jag råkade pilla lite med Video i Option. Nu är skärmen helt svart! Jag ser inte ens muspilen. Vet ni hur man gör? :'( Är det bara så när du spelar cs eller när du är i windows också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Är det bara så när du spelar cs eller när du är i windows också? Tror det är när han spelar CS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Om det bara är när du spelar cs är det nog bara att installera om det eller så kanske det finns nån repiar grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Sorry för alla frågor! jag har blivit kickad från 6 st. server på 10 min. för att min "ping" är för hög. hur sänker man pingen så jag inte blir kickad?? Redigerad 5 juli, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Sorry för alla frågor! jag har blivit kickad från 6 st. server på 10 min. för att min "ping" är för hög. hur sänker man pingen så jag inte blir kickad?? DU har kanske dålig data!! Vad för FPS ligger du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts