Slippy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Hur fan gör man en egen server på cs?? Klickar på new game, väljer en bana, när du e inne på servern så skriver du "sv_lan 0" så det inte e en lan server Edit: Det e till en listen server Redigerad 1 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Thompson-skin till CSS. http://www.counter-strike-dl.com/download-632.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Thompson-skin till CSS. http://www.counter-strike-dl.com/download-632.html Gaah Najjs... BTW, Vet någon hur man får tillbaka sitt lösen till sitt steam? Jag kan mitt inloggnings namn men jag har glömt lösen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Gaah Najjs... BTW, Vet någon hur man får tillbaka sitt lösen till sitt steam? Jag kan mitt inloggnings namn men jag har glömt lösen Maila steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Maila steam. K, har skikat ett mail nu. Vet du hur långt tid det tar innan dom svarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) K, har skikat ett mail nu. Vet du hur långt tid det tar innan dom svarar? Får det nog på måndag tidigast. Eftersom det är helg. EDIT: Redigerad 1 juli, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Fan när jag spelade CS: S nu på kvällen så var det några finnar inne på servern som sa typ "Typiskt fega svenskar" etc. Men nästan alla andra var ju svenskar så det blev värsta diskussionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 @P-C-2 jag har gjort det men jag måste svara på min hemliga fråga som jag har glömt svaret på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hej! Jag undrar vad jag behöver för program för att få amxmod eller amxmod x? Vilket e bäst maxmod eller amxmod x? eller går det att ha båda? Sen hur gör jag för att lägga in amx modet? Jag har en cs 1.6 dedicated server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Är det någon som vill spela PCW mot vår klan ikväll klockan 20.00 Vår klan USSF 7 personer men vi tror bara att 5 kan spela. adda mig på MSN om ni kan och vill Pomaper@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Är det någon som vill spela PCW mot vår klan ikväll klockan 20.00 Vår klan USSF 7 personer men vi tror bara att 5 kan spela. adda mig på MSN om ni kan och vill Pomaper@hotmail.com 1.6 eller source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 1.6 eller source? CSS Men ni är väl bara 3 så tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) CSS Men ni är väl bara 3 så tyvärr Ska spela cup idag. EDIT: Gå in på msn eller har du blockat mig? Redigerad 2 juli, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Hehe, kolla detta då.. lirade fy_pool_day med nästan bara glock i 2 timmar .. Deathmatch såklart Kolla hur många skott jag skjutit med glocken oxo http://img101.imageshack.us/img101/2139/ssstats0ac.jpg Redigerad 3 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag söker en bana som heter rusty_deagle eller nått , var kan man hitta den och vad heter den egentligen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xyrion_hs Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 LooooL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 LooooL? Fan, håller med. Låter ju prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vet inte om det händer så här hela tiden. själv tyckte jag att det såg lite småkul ut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vet någon hur Pod Bot 2.5 fungerar? Till CS 1.6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vet någon hur Pod Bot 2.5 fungerar? Till CS 1.6. Använd Z-bot. Z-bot for dummies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts