ZalCiNoWa Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Så hände det får mig också när jag hade instalerat spelen, sedan när jag lirade CONDITION ZERO: DELETED SCENES ett tag och sedan testade 1.6 en gång så hade problemet försvunnigt och jag kunne spela felfritt. Har ett eget problem; När jag kör cs 1.6 eller cs;cz och går in på en server så "åker spelet ner i aktivitets fältet" och så kommer det upp en Popup Reklam Ruta från I.E (Hata I.E) typ "Köp Bamse Tidingar" eller "ta 3 betala för 2"... Hur får man bort dessa Popup-reklamer? Enormt störande! :'( Förmodligen har du fått in adware eller spyware eller nåt... Ad-Aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hej! Varför blir det en ny ip varje gång jag startar min cs 1.6 dedicated server? Går det att ändra så att det är samma ip hela tiden isånna fall hur? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hej! Varför blir det en ny ip varje gång jag startar min cs 1.6 dedicated server? Går det att ändra så att det är samma ip hela tiden isånna fall hur? // Bubba Det är nog för att du har adsl modem. Det byter ip varje gång du ansluter till internet. Den gör så för att det ska bli säkrare att surfa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur skillade är alla? Vad skriver ni när ni söker PCW eller dylikt? jag klassas som skillad och är nu med i en riktig skillad klan klan sUPERdUPER 4 teh win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 .ingen aning om va ja skulle klassa mig själv som... lirar inte pcw alltför ofta å klan har ja inte lirat i heller...men skulle nog klassa mig som medel/skillad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur skillade är alla? Vad skriver ni när ni söker PCW eller dylikt? jag klassas som skillad och är nu med i en riktig skillad klan klan sUPERdUPER 4 teh win 5on5 | er server eller vår tele2listen | Du ska äga HeatoN med kniven | pm Sen är det väl lite sisådär medelskill på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 5on5 | er server eller vår tele2listen | Du ska äga HeatoN med kniven | pm Sen är det väl lite sisådär medelskill på mig. . haha, klockren har börjat med cs igen. det går skitbra med awp just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nån som vet nån bra cs source server ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag söker 100 on 100 utanför moskèn ta med dina kusiner /msg me Sen är jag OMGFG HIGHSKILL3D!! Smekte hetton på public med älgbössan. Sen min klan =-SW3DeN-K1LleRz-= vann över nipples i pcw!!!!!! Och den banan jag gillar mest är den med öken och fina palmer på. Brukar hänga med mina kussar och köpa varmkorv i gropen för 15:- av terrorister som står där. Sen när det börjar närma sig match så TAGGAR VI TILL äter upp korven och laddar bananerna NU LIRAR VI CS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag söker 100 on 100 utanför moskèn ta med dina kusiner /msg me Sen är jag OMGFG HIGHSKILL3D!! Smekte hetton på public med älgbössan. Sen min klan =-SW3DeN-K1LleRz-= vann över nipples i pcw!!!!!! Och den banan jag gillar mest är den med öken och fina palmer på. Brukar hänga med mina kussar och köpa varmkorv i gropen för 15:- av terrorister som står där. Sen när det börjar närma sig match så TAGGAR VI TILL äter upp korven och laddar bananerna NU LIRAR VI CS!!! HAhahahah LOL hahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hade visst kvar min hotkey på IRC. m3s söker PCW 5on5 | er server | Medel/skillade | PMa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nu har mina "skills" försvunnit eftersom jag inte spelat på länge,men annars så var jag SKILLAD. Och inte när folk sa att jag sög. det var då de men jag snackar om en annnan då de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 En fråga. Famas och gali fanns väl inte i 1.5? För om man använder 1.5 skinsen så finns ju då om inte med, men iaf. När man använder 1.5 hltv skinsen så blir ju famas och gali i andra handen, kan man skriva något i konsollen eller configen för att fixa detta så att alla vapen är i samma hand?(höger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Detta var iofs på uWC3 men ändå EDIT: Hittade den här bilden oxo.. väldigt gammal, från 1.5 http://img192.echo.cx/img192/6151/owned9xk.jpg Redigerad 29 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hur skillade är alla? Vad skriver ni när ni söker PCW eller dylikt? jag klassas som skillad och är nu med i en riktig skillad klan klan sUPERdUPER 4 teh win Öhh...Jag trodde du hade slutat på GTASajten...Men fel av mig. Jag klassas nog som medelskillad...Kör mest public för att dt är kul...Is inte joina en klan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Öhh...Jag trodde du hade slutat på GTASajten...Men fel av mig. Jag klassas nog som medelskillad...Kör mest public för att dt är kul...Is inte joina en klan Samma här typ lirar mest public Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det sägs att HettoNs och Pott1s telefonnummer spridits på internet. 0510-547783 POTTI 070-8471982 HEATON Vet dock ej om det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det sägs att HettoNs och Pott1s telefonnummer spridits på internet. 0510-547783 POTTI 070-8471982 HEATON Vet dock ej om det är sant. Lol de var dem! Nån som vill spela source? Jag klassas som 1337. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
__anden Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur fan gör man en egen server på cs?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts