Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Hjälp!

När jag försöker spela online med CS 1.6 eller CS:CZ så hänger sig skiten. När laddningen kommer fram till "Recashing Resources" eller nåt sånt så hänger det sig. Tar jag upp AktivitetsHanteraren så står det att det inte svarar. Vet någon vad som är fel? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp!

När jag försöker spela online med CS 1.6 eller CS:CZ så hänger sig skiten. När laddningen kommer fram till "Recashing Resources" eller nåt sånt så hänger det sig. Tar jag upp AktivitetsHanteraren så står det att det inte svarar. Vet någon vad som är fel? ;)

Kan någon vara snäll och svara på min fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp!

När jag försöker spela online med CS 1.6 eller CS:CZ så hänger sig skiten. När laddningen kommer fram till "Recashing Resources" eller nåt sånt så hänger det sig. Tar jag upp AktivitetsHanteraren så står det att det inte svarar. Vet någon vad som är fel? :teehee:

Så hände det får mig också när jag hade instalerat spelen, sedan när jag lirade CONDITION ZERO: DELETED SCENES ett tag och sedan testade 1.6 en gång så hade problemet försvunnigt och jag kunne spela felfritt.

Har ett eget problem; När jag kör cs 1.6 eller cs;cz och går in på en server så "åker spelet ner i aktivitets fältet" och så kommer det upp en Popup Reklam Ruta från I.E (Hata I.E) typ "Köp Bamse Tidingar" eller "ta 3 betala för 2"...

Hur får man bort dessa Popup-reklamer? Enormt störande! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så hände det får mig också när jag hade instalerat spelen, sedan när jag lirade CONDITION ZERO: DELETED SCENES ett tag och sedan testade 1.6 en gång så hade problemet försvunnigt och jag kunne spela felfritt.

Har ett eget problem; När jag kör cs 1.6 eller cs;cz och går in på en server så "åker spelet ner i aktivitets fältet" och så kommer det upp en Popup Reklam Ruta från I.E (Hata I.E) typ "Köp Bamse Tidingar" eller "ta 3 betala för 2"...

Hur får man bort dessa Popup-reklamer? Enormt störande! :'(

Ja, du får väl köpa det, lovar att dom går bort då :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor