_EmiL_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) När jag ska starta STEAM kommer detta upp!! VAD är fel!!!! :'( Redigerad 21 juni, 2005 av 1337_Elit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 När jag ska starta STEAM kommer detta upp!! VAD är fel!!!! :'( Spelet är inte tillgängligt för dig just nu. Vänta typ 1 dag elelr ngt. Ändra ditt namn btw. Det stämmer verkligen inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 När jag ska starta STEAM kommer detta upp!! VAD är fel!!!! :'( Starta om Steam bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Starta om Steam bara... Testat med det!!! Bullet jag håller med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Testat med det!!! Bullet jag håller med dig!!! Men. sluta skriv med många utropstecken. 2 räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men. sluta skriv med många utropstecken. 2 räcker. Men han kanske skriker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Den är av. Hur importerar man loggos? Funkar inte Gör som p-c säger sv_lan 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nu gick det. Men hur ser man ip:n? Man ska skriva nått i consolen men vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) När jag ska starta STEAM kommer detta upp!! VAD är fel!!!! :'( Brukar vara så efter man har fuskat min kompis åkte på en riktig nit EDIT: diarrehampus: skirv "status" i consoll Redigerad 22 juni, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag har inte fuskat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Brukar vara så efter man har fuskat min kompis åkte på en riktig nit EDIT: diarrehampus: skirv "status" i consoll Men ingen kommer in på den. Prova själv 192.168.0.100:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hjälp! När jag försöker spela online med CS 1.6 eller CS:CZ så hänger sig skiten. När laddningen kommer fram till "Recashing Resources" eller nåt sånt så hänger det sig. Tar jag upp AktivitetsHanteraren så står det att det inte svarar. Vet någon vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hej! Jag undrar hur jag lägger till andra banor tex scoutzknivez på min cs 1.6 dedicated server? //Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hej! Jag undrar hur jag lägger till andra banor tex scoutzknivez på min cs 1.6 dedicated server? //Bubba C:\Program\Valve\Steam\SteamApps\DITT ANVNÄDARKONTO\dedicated server\cstrike\maps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Brukar vara så efter man har fuskat min kompis åkte på en riktig nit EDIT: diarrehampus: skirv "status" i consoll Det var inte jag som la upp bilder där jag hade fuskat förut heller PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Det var inte jag som la upp bilder där jag hade fuskat förut heller PC Hm? Sa ju bara som det var. Min kompis hade fuskat och så blev det sådär. Hänt honom flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hjälp! När jag försöker spela online med CS 1.6 eller CS:CZ så hänger sig skiten. När laddningen kommer fram till "Recashing Resources" eller nåt sånt så hänger det sig. Tar jag upp AktivitetsHanteraren så står det att det inte svarar. Vet någon vad som är fel? Kan någon vara snäll och svara på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Var så för mig också, kolla "monitor", om det typ står: counter strike 1.6 89"´%, vänta tills det blir 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hjälp! När jag försöker spela online med CS 1.6 eller CS:CZ så hänger sig skiten. När laddningen kommer fram till "Recashing Resources" eller nåt sånt så hänger det sig. Tar jag upp AktivitetsHanteraren så står det att det inte svarar. Vet någon vad som är fel? Så hände det får mig också när jag hade instalerat spelen, sedan när jag lirade CONDITION ZERO: DELETED SCENES ett tag och sedan testade 1.6 en gång så hade problemet försvunnigt och jag kunne spela felfritt. Har ett eget problem; När jag kör cs 1.6 eller cs;cz och går in på en server så "åker spelet ner i aktivitets fältet" och så kommer det upp en Popup Reklam Ruta från I.E (Hata I.E) typ "Köp Bamse Tidingar" eller "ta 3 betala för 2"... Hur får man bort dessa Popup-reklamer? Enormt störande! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Så hände det får mig också när jag hade instalerat spelen, sedan när jag lirade CONDITION ZERO: DELETED SCENES ett tag och sedan testade 1.6 en gång så hade problemet försvunnigt och jag kunne spela felfritt. Har ett eget problem; När jag kör cs 1.6 eller cs;cz och går in på en server så "åker spelet ner i aktivitets fältet" och så kommer det upp en Popup Reklam Ruta från I.E (Hata I.E) typ "Köp Bamse Tidingar" eller "ta 3 betala för 2"... Hur får man bort dessa Popup-reklamer? Enormt störande! :'( Ja, du får väl köpa det, lovar att dom går bort då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts