pKz Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Okej, men vilket spel ska jag köpa av dom här då? http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=ha...&konsol=&genre= mitt huvudmål är att kunna lira CS. kommer nog inte äns spela HL. Source eller 1.6? I alla fall. Köper du Half life 2 så kan du inte spela 1.6. Köper du Condition Zero kan du lira båda CZ och 1.6. Half-Life 2 (DVD) [PC] (Ifall du vill lira Source.) Counter-Strike Condition Zero om du vill lira 1.6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Source eller 1.6? I alla fall. Köper du Half life 2 så kan du inte spela 1.6. Köper du Condition Zero kan du lira båda CZ och 1.6. Half-Life 2 (DVD) [PC] (Ifall du vill lira Source.) Counter-Strike Condition Zero om du vill lira 1.6. Fattar inte så mycket av det där. jag har ingen aning om varför det finns så många versioner av samma spel. det jag vill kunna spela är CS. Vad är bäst då bäst av Source och 1.6?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fattar inte så mycket av det där. jag har ingen aning om varför det finns så många versioner av samma spel. det jag vill kunna spela är CS. Vad är bäst då bäst av Source och 1.6?? Source har ju grafikmotor från hl2 och är snyggare än 1.6, En del säger att det inte är nån känsla i source men jag spelade 1.6 förut och jag tycker det är mer känsla i source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fattar inte så mycket av det där. jag har ingen aning om varför det finns så många versioner av samma spel. det jag vill kunna spela är CS. Vad är bäst då bäst av Source och 1.6?? Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Source är bäst grafikmässigt helt klart... men _jag_ tycker att 1.6 är så mcyke roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tack för alla svar . nu har jag bara 2 frågor kvar : 1) vissa säger att att Source är bäst och andra 1.6. är det någon skilnad (förutom grafiken) eller är det mera en smak-sak?? 2) Om jag vill ha 1.6, vilket spel ska jag ta då? om jag vill ha Source, vilket spel ska jag ta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fattar inte så mycket av det där. jag har ingen aning om varför det finns så många versioner av samma spel. det jag vill kunna spela är CS. Vad är bäst då bäst av Source och 1.6?? CS - CZ : 1.6, half life 1! osv CS:S : half lfie 2 dod 2 (??) source osv.. VILL VETA VILKET SPEL DU SKA SPELA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tack för alla svar . nu har jag bara 2 frågor kvar : 1) vissa säger att att Source är bäst och andra 1.6. är det någon skilnad (förutom grafiken) eller är det mera en smak-sak?? 2) Om jag vill ha 1.6, vilket spel ska jag ta då? om jag vill ha Source, vilket spel ska jag ta då? 1. Rekylen är lite förendrad men den är inte mkt. Du kastar granat längre i source och så är flashen ändrad. 2. Om du vill ha 1.6 köp CS:CZ Om du vill ha Source så ska du köpa halflife 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Okej, tack så jätte mycket för svaren . bestämt mig för att köpa Source. om ni ser någon förvirrad snubbe som heter gurfi så är det jag . edit: köpt det nu. det va en tanke som slog mig: hos far så har jag mac, men vi ska instalera ett prog. virtuell PC så alla prog. som finns på PC funkar på mac. men går det att spela PC-spel på en mac-dator om man har instalerat virtuell PC?? edit2: när jag skulle registrera mig så kom en fråga om man hade en mac så problem nr. 1 är uppklarat, men jag kommer säkert posta en ny post eller editera den här posten om jag har en till fråga. det har varit lite små och mindre små problem när jag skulle instalera m.m så jag kommer säkert med någon/några nya frågor. edit3: mitt internet hoppar ur när jag ska starta steam. då kan jag inte heller spela online (eftersom det hoppar ur). jag ringde ebgames (där jag köpte HL2) och frågade och dom sa att det hade någonting med brandväggen att göra, att den inte tillåter typ. då till frågan: vet ni någon bra support som man kan ringa för att fixa det här?? fixade fråga nr. 2 också . edit4: någon som vet någon slags supporthjälp hur man ska instalera CS på en mac?? Redigerad 18 juni, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 edit4: någon som vet någon slags supporthjälp hur man ska instalera CS på en mac?? Går inte. Orka läsa det du skrev innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Kan någon tipsa om några bra svenska source-servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 JAg fattar inte hur folk kan tycka att source är bra!!! Det är ju det sämsta i serien!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 JAg fattar inte hur folk kan tycka att source är bra!!! Det är ju det sämsta i serien!!! Det har den hittils bästa fysikmotorn och är alltså jäkligt snyggt. Inte samma känsla som i 1.6 men jag gillar source-känslan bättre. Du är bara sur för din dator inte pallar det Inte min heller faktiskt, om jag ska lira source måsta jag dra till farsans dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag kan inte starta servrar. Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag kan inte starta servrar. Hur ska jag göra? Stängs datorn av eller kan ingen se din server på favorites? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Går inte. Orka läsa det du skrev innan Bry er inte om att göra det heller. jag har bara svarat på mina egna frågor . -------- det ska gå att instalera PC-spel på en mac om man har instalerat virtuell PC (stavning?). virtuell PC är precis vad det låter som. en mjukvara som gör att man kan instalera alla grejer på som är anpassat till PC på en mac. man öppnar programet och då ser det ut som en PC på skärmen. start-saken och allt finns. när jag ska instalera så avbryts installationen och en ruta kommer upp där "ett okänt fel inträffade". jag misstänker att det är lite annorlunda när man ska instalera det på mac - virtuell PC. vi har en imac G5 så om någon hittar en guide så kan ni väl skriva i topicen eller skicka PM. tack! en till fråga : vet någon var man hitta/ladda ner en guide där en tjej pratar om hur man instalerar CS eller om det va HL?? min syrras gamla barndomskompis gjorde nämligen den rösten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Stängs datorn av eller kan ingen se din server på favorites? Ingen kan joina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 1 sv_lan 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag kan inte starta servrar. Hur ska jag göra? Ha4r du öppnat brandväggen om du har?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Den är av. Hur importerar man loggos? Funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts