pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Spelförståelse är minst lika viktigt, om inte viktigare. så det där håller nog inte på CPL Haha, får en bild av HeatoN sitter och lirar aim_pistol inför CPL Finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Sluta spela på UK2 Only Beginner servar då? Jag spelar på bättre servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 På de_inferno så ska man ha shotgun när man är CT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 På de_inferno så ska man ha shotgun när man är CT Nej awp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Älska ak:47 på nuke och dust2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Är det någon som kan ping fusket till CSS? det försvann från mig och jag hittar inte det där jag skrev upp det HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Är det någon som kan ping fusket till CSS? det försvann från mig och jag hittar inte det där jag skrev upp det HJÄLP! .cl_updaterate 5 var det på CZ tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Haha, får en bild av HeatoN sitter och lirar aim_pistol inför CPL Finalen. Hahaha skulle se fint ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Det här är lite irriterande, help me before the aliens will rule the world. Ganska gammal post men, SLUTA CHEATA! Du har aimbot och radar. Aimbot syns på siktet eftersom de är en röd grunka i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Är det någon som kan ping fusket till CSS? det försvann från mig och jag hittar inte det där jag skrev upp det HJÄLP! Cl_cmdrate 1 är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vilka servrar spelar ni på? Både ip och namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag skulle öppna min config idag!!! Sen när jag öppnade den så försvann min 1.5 kniv!!! varför gjorde den det!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vilka servrar spelar ni på? Både ip och namn 1.6: djurmo(dust2 only) (orkar inte fixa ip, editar sen.) 1.6: HiGhland Fragmaster (hlo.mine.nu 1.6 HLO Gavle 1 (cs.hlo-gavle.com) 1.6:HLO Gavle 2 (kan ej ip) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jadu vissa man möter pallar inte trycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Vilka servrar spelar ni på? Både ip och namn [bBB|SWE] PuBBeN : Pubben.mine.nu:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Vilka servrar spelar ni på? Både ip och namn Det brukar luta åt: [bBB|SWE] PuBBeN : Pubben.mine.nu:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 swestrike1.game-host.org - Swestrike 1 - 32 player server playing standard CS maps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tänker fixa CS. jag kommer inte spela HL så det är bara CS jag behöver. men jag vet inte vilket av spelen jag ska köpa av Counterstrike - Condition Zero eller Half-Life Counterstrike - Generations 3. eller är det någon annan version jag ska köpa. jag vill ju kunna spela online och helst ha det nyaste versionen av CS (om det nu finns). vilket spel ska jag köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tänker fixa CS. jag kommer inte spela HL så det är bara CS jag behöver. men jag vet inte vilket av spelen jag ska köpa av Counterstrike - Condition Zero eller Half-Life Counterstrike - Generations 3. eller är det någon annan version jag ska köpa. jag vill ju kunna spela online och helst ha det nyaste versionen av CS (om det nu finns). vilket spel ska jag köpa? Counter-Strike condition zero; för generation cdkeys funkar inte nu. Half life måste du ha på steam för att kunna lira CS. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Counter-Strike condition zero; för generation cdkeys funkar inte nu. Half life måste du ha på steam för att kunna lira CS. Lycka till Okej, men vilket spel ska jag köpa av dom här då? http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=ha...&konsol=&genre= mitt huvudmål är att kunna lira CS. kommer nog inte äns spela HL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts