Addepladde Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Hur ger man Admin till nån på CS 1.6? /Addepladde *ÄDIT* Det är på Admin Mod. Redigerad 20 maj, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Ville bara säga att man kan bli bannad från sin cd-key om man fuskar på en VAC-server (Valve Anti Cheat, tror jag det är?) ... jo, tack lite sent o säga det har redan blivit bannad, blev bannad 1 år. fuskar jag igen så blir det perm ban från alla secure servers I am 66% addicted to Counterstrike. What about you? Redigerad 24 maj, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Du är 66% beroende av cs? och fuskar? gj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Du är 66% beroende av cs? och fuskar? gj.. Cortez sa detta förut; för och få ut det mesta av ett spel. Så, måste man fuska lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 En jobbig sak, på vissa servrar på source så laddas ju nya ljud ner(bla headshot m.m). Fast jag redan har laddat ner ljuden så laddas dom ner igen. Tänkte om det kunde vara för att "sounds" i source mappen är skrivskyddad, så då tog jag bort skrivskyddet, men skrivskyddet vägrar gå bort, help? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Du är 66% beroende av cs? och fuskar? gj.. Slutade fuska efter jag blev banned, orka bli banned perm från ALLA servers Cortez sa detta förut; för och få ut det mesta av ett spel. Så, måste man fuska lite då och då. e unbanned nu oxo varit det i 4 månader, inte fuskat på 6 månader typ Redigerad 25 maj, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag fuskar ALDRIG i Source men folk säger det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag fuskar ALDRIG i Source men folk säger det :'( Skrytvarning på den här killen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag fuskar ALDRIG i Source men folk säger det :'( Sluta spela på UK2 Only Beginner servar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Alla säger att jag fuskar när jag inte gör det.. alla skriver typ Fuskare ! cheater ! och sånt.. och juste.. tyskjävlarna vägrar ju prata engelska.. lite svårt att förstå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Alla säger att jag fuskar när jag inte gör det.. alla skriver typ Fuskare ! cheater ! och sånt.. och juste.. tyskjävlarna vägrar ju prata engelska.. lite svårt att förstå... Ok ska vi köra 1on1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Alla säger att jag fuskar när jag inte gör det.. alla skriver typ Fuskare ! cheater ! och sånt.. och juste.. tyskjävlarna vägrar ju prata engelska.. lite svårt att förstå... Alla säger samma sak om mig "Hur fan visste du att jag satt där?!?!" "AIMBOT!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Alla säger samma sak om mig "Hur fan visste du att jag satt där?!?!" "AIMBOT!!" Aimbot har ju ingenting med att man ser igenom väggar, tänkte kanske på wallhack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Aimbot har ju ingenting med att man ser igenom väggar, tänkte kanske på wallhack? Han tänkte kanske på två olika tillfällen? Att den/dem inte sa det på samma gång? Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nån som kan komma med ett riktigt bra tips att bli bättre på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nån som kan komma med ett riktigt bra tips att bli bättre på? Spela mot sånna som är bättre dig. skaffa clan med dina kompisar och pracca som *** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nån som kan komma med ett riktigt bra tips att bli bättre på? Lira bara aim maps i 1 månad så får du elayt aim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Lira bara aim maps i 1 månad så får du elayt aim Och har en skittråkig månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Och har en skittråkig månad Håller med till 100%!. För att få bra aim/tp så borde du fixa klan och sedan lira pcw/cup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Lira bara aim maps i 1 månad så får du elayt aim Spelförståelse är minst lika viktigt, om inte viktigare. så det där håller nog inte på CPL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts