MyStiC Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 You are 0% addicted to Counterstrike. There has been 9872 person(s) as addicted as you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Ville bara säga att man kan bli bannad från sin cd-key om man fuskar på en VAC-server (Valve Anti Cheat, tror jag det är?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Kan någon ge mig en länk till ett ställde där man typ betalar 100 kronor månaden för att ha en public server till CSS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 I am 42% addicted to Counterstrike. What about you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 I am 59% addicted to Counterstrike. What about you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 You are 66% addicted to Counterstrike. There has been 3721 person(s) as addicted as you. What about you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Jag ska testa skiten nu.. men nån som vill lira idag mellan 14:00 - 18:00 adda min msn xyrion_hs_91@hotmail.com !! You are 77% addicted to Counterstrike. There has been 4084 person(s) as addicted as you. Redigerad 15 maj, 2005 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 I am 35% addicted to Counterstrike. What about you? Har ni drömt om CS?? (LoL) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 54 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Ville bara säga att man kan bli bannad från sin cd-key om man fuskar på en VAC-server (Valve Anti Cheat, tror jag det är?) Ne, det finns VACProof cheats. edit: Och ogc är emot Steams regler när man installerar det. BTW; cheatar man på gamers.nu servrar får man böta 500:- Redigerad 15 maj, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 När jag söker efter servrar på CS 1.6 kommer det mest upp source servrar, vet någon hur jag gör så det inte kommer upp source servrar? Skulle bli tacksam då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) När jag söker efter servrar på CS 1.6 kommer det mest upp source servrar, vet någon hur jag gör så det inte kommer upp source servrar? Skulle bli tacksam då. Detta funkade för mig iaf, häger klicka på steam, sen på servers, sen där på change filters, sen välj counterstrike, tror de funkade för mig iaf , annars kan du ju bara klicka på "game"(tror jag) så den sorterar spelen. Aja har en fråga, när jag väljer något i opitions på cs:s o trycker apply så ändras de jag skrivit i konsolen, tex, storlek på siktet, så trycker jag på apply, då ändras storleken. Sen om jag skriver hur jag vill ha fps-mätaren i konsollen så funkar de tills jag startar om, då är de på ett annat sätt än vad jag valde. Kanske felstav,rättar sen Redigerad 17 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Detta funkade för mig iaf, häger klicka på steam, sen på servers, sen där på change filters, sen välj counterstrike, tror de funkade för mig iaf , annars kan du ju bara klicka på "game"(tror jag) så den sorterar spelen. Aja har en fråga, när jag väljer något i opitions på cs:s o trycker apply så ändras de jag skrivit i konsolen, tex, storlek på siktet, så trycker jag på apply, då ändras storleken. Sen om jag skriver hur jag vill ha fps-mätaren i konsollen så funkar de tills jag startar om, då är de på ett annat sätt än vad jag valde. Kanske felstav,rättar sen Det funkade, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 De_inferno på Css ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nuke äger på 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Det funkade, tack No problem . Inget som vet något om mitt lilla problem? Om ni inte fattade så ska jag försöka förklara igen. Jag vill att min fps-mätare ska vara i höjden 100(Alltså, net_graphhight 100(tror de ska va så, sorrya annars )) iaf, då när jag skriver de i konsollen så funkar det, tills jag ska ändra namn(eller något i opitions) då skriver jag namnet o trycker på ok eller apply, då blir fps-mätaren lika som den va förr(alltså i höjden 60). Sen blir det lika när jag ska välja att siktet är litet, skriver de i konsollen sen när jag byter namn eller något i opitions så ändras siktet också till de siktet jag hade innan.... :'( Help?`btw så äger de_port på cs:s Redigerad 18 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 No problem . Inget som vet något om mitt lilla problem? Om ni inte fattade så ska jag försöka förklara igen. Jag vill att min fps-mätare ska vara i höjden 100(Alltså, net_graphhight 100(tror de ska va så, sorrya annars )) iaf, då när jag skriver de i konsollen så funkar det, tills jag ska ändra namn(eller något i opitions) då skriver jag namnet o trycker på ok eller apply, då blir fps-mätaren lika som den va förr(alltså i höjden 60). Sen blir det lika när jag ska välja att siktet är litet, skriver de i konsollen sen när jag byter namn eller något i opitions så ändras siktet också till de siktet jag hade innan.... :'( Help?`btw så äger de_port på cs:s Skrivskydda din config.cfg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nyss bildat en liten klan! Utman oss gärna. Det finns länkar till förbjudna grejjer på vår sida. Men det får man inte prata om. http://www.clan-ond.tk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) *ÄdiT' Fick det att fungera nu Redigerad 20 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vill någon möta mig på awp_india i CS:Source , ja väntar fortfarande på att bli ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts