Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Ville bara säga att man kan bli bannad från sin cd-key om man fuskar på en VAC-server (Valve Anti Cheat, tror jag det är?)

Ne, det finns VACProof cheats.

edit: Och ogc är emot Steams regler när man installerar det. BTW; cheatar man på gamers.nu servrar får man böta 500:- ;)

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag söker efter servrar på CS 1.6 kommer det mest upp source servrar, vet någon hur jag gör så det inte kommer upp source servrar?

Skulle bli tacksam då.

Detta funkade för mig iaf, häger klicka på steam, sen på servers, sen där på change filters, sen välj counterstrike, tror de funkade för mig iaf ;) , annars kan du ju bara klicka på "game"(tror jag) så den sorterar spelen. Aja har en fråga, när jag väljer något i opitions på cs:s o trycker apply så ändras de jag skrivit i konsolen, tex, storlek på siktet, så trycker jag på apply, då ändras storleken. Sen om jag skriver hur jag vill ha fps-mätaren i konsollen så funkar de tills jag startar om, då är de på ett annat sätt än vad jag valde.

Kanske felstav,rättar sen :rolleyes:

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta funkade för mig iaf, häger klicka på steam, sen på servers, sen där på change filters, sen välj counterstrike, tror de funkade för mig iaf :P , annars kan du ju bara klicka på "game"(tror jag) så den sorterar spelen. Aja har en fråga, när jag väljer något i opitions på cs:s o trycker apply så ändras de jag skrivit i konsolen, tex, storlek på siktet, så trycker jag på apply, då ändras storleken. Sen om jag skriver hur jag vill ha fps-mätaren i konsollen så funkar de tills jag startar om, då är de på ett annat sätt än vad jag valde.

Kanske felstav,rättar sen >_<

Det funkade, tack :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det funkade, tack  :wub:

No problem (w00t) . Inget som vet något om mitt lilla problem?

Om ni inte fattade så ska jag försöka förklara igen.

Jag vill att min fps-mätare ska vara i höjden 100(Alltså, net_graphhight 100(tror de ska va så, sorrya annars :P )) iaf, då när jag skriver de i konsollen så funkar det, tills jag ska ändra namn(eller något i opitions) då skriver jag namnet o trycker på ok eller apply, då blir fps-mätaren lika som den va förr(alltså i höjden 60). Sen blir det lika när jag ska välja att siktet är litet, skriver de i konsollen sen när jag byter namn eller något i opitions så ändras siktet också till de siktet jag hade innan.... :'( Help?`btw så äger de_port på cs:s :P

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

No problem (w00t) . Inget som vet något om mitt lilla problem?

Om ni inte fattade så ska jag försöka förklara igen.

Jag vill att min fps-mätare ska vara i höjden 100(Alltså, net_graphhight 100(tror de ska va så, sorrya annars :wub: )) iaf, då när jag skriver de i konsollen så funkar det, tills jag ska ändra namn(eller något i opitions) då skriver jag namnet o trycker på ok eller apply, då blir fps-mätaren lika som den va förr(alltså i höjden 60). Sen blir det lika när jag ska välja att siktet är litet, skriver de i konsollen sen när jag byter namn eller något i opitions så ändras siktet också till de siktet jag hade innan.... :'( Help?`btw så äger de_port på cs:s :P

Skrivskydda din config.cfg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor