ZalCiNoWa Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Så, nu är jag en noob helt plötsligt? Undra vart fan det står att man inte får nicka realnick på public. Vart är världen påväg. Klart man får nicka realnick på public, men man är då i P-Cs ögon en noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Gör som ni vill jag bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Med mina leetskills fick ja en rätt bra stats på "Scoutknivez" (warcraft3 server) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag nickar alltid: "Den Officiella Knivmannen" på public. kör bara med kniv, är bäst, vinner allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag nickar Comfy eller :8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag nickar alltid: "Den Officiella Knivmannen" på public. kör bara med kniv, är bäst, vinner allt. Yeah Yeah sure...Vilken n00b server burkar ud köra på om du tar alla med kniv alla gånger alla rundor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 En med botar! jag såg en kille på public som hette shall we m8 m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Yipp...Sure att han kör på en egen listen med 9 bottar och kickar alla som råkar komma in... Svårt det är att ta alla med kniv då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 En med botar! jag såg en kille på public som hette shall we m8 m8 Bokstav: shall we mate mate? eller vad? är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nån som vet en nybörjarserver till både cs och cz? Ska träna upp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Hmmm n00b server kommer inte riktigt ihåg namnet på den men där var alla riktiga n00b's (okej inklusive jag då, det var när jag precis hade fått cs) föresten vet att det är lite gammalt men vad jag brukar nicka: <UnR34L> ZcRuWeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nån som vet en nybörjarserver till både cs och cz? Ska träna upp mig! Gå in på vicken server som helst! det är ju bara noobs som lirar public Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nån som vet en nybörjarserver till både cs och cz? Ska träna upp mig! CZ: fyllesvin.mine.nu CS: smedby.mine.nu (Aldrig folk inne på smedby, den var riktigt poppis på 1.5.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Bokstav: shall we mate mate? eller vad? är trött. Mate - Para sig Mate - Polare Sen kan du nog lista ut det andra själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Mate - Para sig Mate - Polare Sen kan du nog lista ut det andra själv. ^^ Haha.. Loooligt (L=R) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 När jag spelar för länge blir det såhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 När jag spelar för länge blir det såhär: Jag ser inget fel? rökt på lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Jag ser inget fel? rökt på lite? Kolla prickarna på taket och på väggarna. Redigerad 7 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Har lite problem me att skapa en server vet nån typ hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 @Icebear: Listen eller dedi? Idag lirade vi mot #overd0ze (tjejlag) och nollade dom som CT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts