GTaJäGaReN Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Vad menar du. de står lite text och de händer inget... asså, jag börjar inte spela! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Tryck på m så kommer menyn up igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 pocket_broder eller vem de nu va ja spela me, banan laddas ner nu! segt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Jag ändra bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 cs disconnectar när nån går ut ur servern eller byter bana... jobbigt! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 cs disconnectar när nån går ut ur servern eller byter bana... jobbigt! :'( Nej ,om hosten går ut händer det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Här är några problem som jag har med cs, har ni det också? 1. Om jag uppdaterat serverlistan en gång och sedan uppdaterar igen försvinner alla servrar. 2. När jag kopplat ifrån en server och ska avsluta cs blir menyn skitseg och hakar upp sig varje gång jag klickar på något. 3. Ibland brukar det bli så att varje gång jag joinat en server och valt gubbe hakar spelet upp sig och jag kastas tillbaka till serverlistan. Fortsätter jag sedan med att försöka joina andra servrar blir det likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Här är några problem som jag har med cs, har ni det också? 1. Om jag uppdaterat serverlistan en gång och sedan uppdaterar igen försvinner alla servrar. 2. När jag kopplat ifrån en server och ska avsluta cs blir menyn skitseg och hakar upp sig varje gång jag klickar på något. 3. Ibland brukar det bli så att varje gång jag joinat en server och valt gubbe hakar spelet upp sig och jag kastas tillbaka till serverlistan. Fortsätter jag sedan med att försöka joina andra servrar blir det likadant. jo, trean... man måste starta om hela jävla spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Här är några problem som jag har med cs, har ni det också? 1. Om jag uppdaterat serverlistan en gång och sedan uppdaterar igen försvinner alla servrar. 2. När jag kopplat ifrån en server och ska avsluta cs blir menyn skitseg och hakar upp sig varje gång jag klickar på något. 3. Ibland brukar det bli så att varje gång jag joinat en server och valt gubbe hakar spelet upp sig och jag kastas tillbaka till serverlistan. Fortsätter jag sedan med att försöka joina andra servrar blir det likadant. installera om skiten bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Installera GameSpyArcade ffs ! 100 ggr lättare att hitta och lägga till favoritservrar etc. Adda mig på PlayerSpy: na|Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 installera om skiten bara... Det har jag redan gjort, flera gånger... Jag börjar misstänka att felet ligger i patchen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Prova att installera om Half-Life... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Prova att installera om Half-Life... om man inte har installerat Half-Life då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 vill nån spela? ja har blitt sugen igen å ta en runda! jag hostar!! ...inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 jag hostar!! är du sjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 vill nån spela? ja har blitt sugen igen å ta en runda! jag hostar!! ...inte Vet du inte hur man gör för att spela på andra servrer en den som nån hostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Vet du inte hur man gör för att spela på andra servrer en den som nån hostar. mina egna eller vaddå? inga kan komma in på min server, de verkar va fel IP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 kaninen? vill du spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Hinner inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 vill nån spela eller nån bra server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts