Gof Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 #FlaBBa, SiCKE. eller #FlaBBa, LeFFe. Jag nickar (Banditos)*Znaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Hampus : spela på n00b server/mot botar? Vad nickar folket då? Själv nickar man : [NFS] Ultimate^fragfarmor . dvnt^aQaast eller akaast Redigerad 2 maj, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 När jag ska Installera Steam o köra CS då vill den ju ha Cd -KEy men det står att den redan används den bla bla bla...Och jag har glömt min föra e-mail som jag hade min Cd-key ...vad ska jag göra orkar inte köpa ny Half Life fan för att få ett cd key igen ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 När jag ska Installera Steam o köra CS då vill den ju ha Cd -KEy men det står att den redan används den bla bla bla...Och jag har glömt min föra e-mail som jag hade min Cd-key ...vad ska jag göra orkar inte köpa ny Half Life fan för att få ett cd key igen ? :'( Ingen aning men du är den 204124589120304:ärde personen som använder den där signaturen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ingen aning men du är den 204124589120304:ärde personen som använder den där signaturen .. Eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Eller inte Eller jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Hur whinar man? Vill ha riktiga svar och inte säga att jag är n00b för jag vet faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Hur whinar man? Vill ha riktiga svar och inte säga att jag är n00b för jag vet faktiskt inte. Whina = typ klaga noob-aktigt (e.g. "JÄVLA AWP-NOOB!!! FAN VA DU FUSKAR!!! JÄVLA CAMPER!!!") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Whina = typ klaga noob-aktigt (e.g. "JÄVLA AWP-NOOB!!! FAN VA DU FUSKAR!!! JÄVLA CAMPER!!!") Tack för svaret p-c! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Tack för svaret p-c!!! Any time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Whina = typ klaga noob-aktigt (e.g. "JÄVLA AWP-NOOB!!! FAN VA DU FUSKAR!!! JÄVLA CAMPER!!!") Men vad betyder "fake Nickar" då? Redigerad 2 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Men vad betyder "fake Nickar" då? Typ om nån heter HeatoN, eller ja... nåt känt cs-nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Men vad betyder "fake Nickar" då? Fake-nicka= jag spelar public och nickar min clan-tag (som om jag skulle göra det ) dvs. "dvnt^" och helt plötsligt så byter nån namn till dvnt^mikko = altså fakenickar han eller om nån skulle nicka "heaton" eller "spawn" eller "fisker" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Nick: rNz | Krabban * Datapryl.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Man fakenickar såfort man inte heter det nicket man "brukar" ha. Man behöver inte heta ett "känt" nick för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Man fakenickar såfort man inte heter det nicket man "brukar" ha. Man behöver inte heta ett "känt" nick för det. Sant också .. men man brukar inte ha sitt riktiga nick på public Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Sant också .. men man brukar inte ha sitt riktiga nick på public Självklart att man har, Eller Player. Skitnice nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Självklart att man har, Eller Player. Skitnice nick. Kanske skulle lagt till att bara "noobs" nickar sina "riktiga" nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Kanske skulle lagt till att bara "noobs" nickar sina "riktiga" nick Why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Kanske skulle lagt till att bara "noobs" nickar sina "riktiga" nick Så, nu är jag en noob helt plötsligt? Undra vart fan det står att man inte får nicka realnick på public. Vart är världen påväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts