SpokPlumpen Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Nej jag är bara lite lat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 T-ryder `? har du klockat din skärm/grafikort eller liknade? en kompi har liknade problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) T-ryder `? har du klockat din skärm/grafikort eller liknade? en kompi har liknade problem.. Nopp, det har med drivrutinerna att göra FAAAAN! det blir bara värre hela tiden Redigerad 27 april, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 När jag har creatat en Listen server på "Create Game" i 1.6 och skrivit in lan_0... Hur kan jag se vad IPn är så att jag kan playa med mina polare? Skriv status i consolen och sen är ip din den som heter tcp/ip........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Borste Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Mitt steam har nån hackad sig in på och nu kan jag inte använda den vanliga cd keyn men följer vanliga cs med i half life 2? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Mitt steam har nån hackad sig in på och nu kan jag inte använda den vanliga cd keyn men följer vanliga cs med i half life 2? eller? Nej. Med HL2 får du HL2 och CS: Source. Med CZ får du 1.6, CZ, plus alla andra små-gamla-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Konstigt att det inte finns Clan GTASajten ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Konstigt att det inte finns Clan GTASajten ännu... Skulle lätt vilja va med i den i så fall. @Bilden: 20minuter lirande på HLO Fragmaster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Kan man komma närmare? Redigerad 30 april, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Joo...Ett HS så han dör... Om du räknar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Joo...Ett HS så han dör... Om du räknar det Men alltså kan vara närmare att döda nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nä det går nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Konstigt att det inte finns Clan GTASajten ännu... Jag skulle oxå vilja det men, vilket cs Source eller 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag skulle oxå vilja det men, vilket cs Source eller 1.6? Source så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Source så klart! Varför inte båda och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 1.6 är ju ändå större än Source...Jag får Source om 22 dagar exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag är lätt på! dvs till source... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hur ska man bli bättre fort till cs? Något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hampus : spela på n00b server/mot botar? Vad nickar folket då? Själv nickar man : [NFS] Ultimate^fragfarmor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 #FlaBBa, SiCKE. eller #FlaBBa, LeFFe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts