Sikorka Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Men för mig så finns inte det här C:\Valve\Steam\steamapps\sikorka\counter-strike\cstrike Men därimot finns C:\Program\Steam\SteamApps\sikorka\condition zero\cstrike men jag hittar inte dän där mappen där man ska lägga bilden man vill spraya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jaa,tack så jätte mycket de funkar nu(man ser armstödet) och fps:n fixade jag med net_graph 1, och sen så at den kom till höger sida då kan man se ammunitionen och fpsmätaren. Aja tack så jätte mycket alla! Edit: de var skönt att ha så(cl_bobcycle 0) någon annan som har så? Nej..efter som aimet inte blir lika..det flyttas lite ... alltså.. om du siktar på en vägg sen skjuter du så ser du att kulan i träffar precis i själva siktet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 När jag har creatat en Listen server på "Create Game" i 1.6 och skrivit in lan_0... Hur kan jag se vad IPn är så att jag kan playa med mina polare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 När jag har creatat en Listen server på "Create Game" i 1.6 och skrivit in lan_0... Hur kan jag se vad IPn är så att jag kan playa med mina polare? Gå in på showmyip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Gammal bild men jag hittade den när jag tittade i mina bilder lite från lanet i typ September .. gissa om alla i CT var sura på mig ... "agge din **** ***** ******" "lär dig lira cs din ****-noob!" "du kan köra upp din *** i ***** och ******!" Redigerad 25 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Och CT leder med 11-1?? LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Och CT leder med 11-1?? LoL Vi lallade .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Hmm..Ska kanske lägga upp en bild på när mitt internet var trasigt o jag körde mot BOTTAR på awp_map Edit: Post 600 Redigerad 25 april, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Nej..efter som aimet inte blir lika..det flyttas lite ... alltså.. om du siktar på en vägg sen skjuter du så ser du att kulan i träffar precis i själva siktet Aha, de visste jag inte. Fast jag har inte de längre, har 1.5 hltv modellerna(antar att de var/är dom p-c har också, för då kan man se lite mer av armstödet) *edit* jag skrev in något i konsolen(kommer inte ihåg vad ) så att de står time remaining hela tiden vid vänstra hörnet, hur får man bort de? Och vad för storlek har ni på siktet? Lirar med normal. *edit*(igen) byte till large, sköönt . Jag har gul färg på siktet också. offtopic: stellhell, diggar din avtar o signature *runkar vilt* ( ) Redigerad 25 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Grön, transparant, small. Det bästa du kan ha Net graph 3 (Net graphpos 2) Någon som är sugen på lite 1.6 föresten? Inte spelat på så länge så cs-tarmen suger efter lite n00bfrags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Konstigt att det inte ahr anordnats nån match mellan medlemarna och moderatorerna ännu..Eftersom denna topic är så populär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Konstigt att det inte ahr anordnats nån match mellan medlemarna och moderatorerna ännu..Eftersom denna topic är så populär Är det nån som vet vart man kan ladda hem andra botar till CS S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Är det nån som vet vart man kan ladda hem andra botar till CS S? Varför quota du mig när min text inte hade någonting med det du skrev att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Varför quota du mig när min text inte hade någonting med det du skrev att göra? Hade lust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Om alla skulle gör nå't när dom hade lust skulle värden inte vara bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Grön, transparant, small. Det bästa du kan ha Net graph 3 (Net graphpos 2) Någon som är sugen på lite 1.6 föresten? Inte spelat på så länge så cs-tarmen suger efter lite n00bfrags. Jag är, men antar att det är försent nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Störande grafikbuggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 På allmän begäran: Cs är för bönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Du är så jääääävla låg pottan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Du är så jääääävla låg pottan.... DU bangade ju på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts