Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Jaa,tack så jätte mycket de funkar nu(man ser armstödet) och fps:n fixade jag med net_graph 1, och sen så at den kom till höger sida då kan man se ammunitionen och fpsmätaren. Aja tack så jätte mycket alla! Edit: de var skönt att ha så(cl_bobcycle 0) någon annan som har så?

Nej..efter som aimet inte blir lika..det flyttas lite ...

alltså..

om du siktar på en vägg sen skjuter du så ser du att kulan i träffar precis i själva siktet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gammal bild men jag hittade den när jag tittade i mina bilder lite >_<

från lanet i typ September .. gissa om alla i CT var sura på mig ...

"agge din **** ***** ******"

"lär dig lira cs din ****-noob!"

"du kan köra upp din *** i ***** och ******!"

post-23-1114445850_thumb.jpg

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej..efter som aimet inte blir lika..det flyttas lite ...

alltså..

om du siktar på en vägg sen skjuter du så ser du att kulan i träffar precis i själva siktet

Aha, de visste jag inte. Fast jag har inte de längre, har 1.5 hltv modellerna(antar att de var/är dom p-c har också, för då kan man se lite mer av armstödet) *edit* jag skrev in något i konsolen(kommer inte ihåg vad ^_^ ) så att de står time remaining hela tiden vid vänstra hörnet, hur får man bort de? Och vad för storlek har ni på siktet? Lirar med normal. *edit*(igen) byte till large, sköönt :D . Jag har gul färg på siktet också. offtopic: stellhell, diggar din avtar o signature *runkar vilt*

>_< ( :lol: )

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor