Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Vad gör egentligen hltv modellerna? För den byter väll inte snabbare? När man har bytt så tar de ju någon sek innan man kan skjuta så vad är dom till för? Modellerna ändrarväll inte utseendet?

HLTV modeller gör så att animationerna tas bort, när du switchar vapen. Men det tar forfarande lika lång tid att börja skjuta igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

#p-c: På en av dina filmer( filmen rmx tror jag den heter) så kan man se hm vad ska man säga armstödet(?) på din m4a1, hur kan man få så? På min blir det så här:

(^^syns ännu mindre om man kolla upp) Juste sen ser de ut som han har mera ådror i armarna. Juste, vad är det för skillnad mellan opngl och d3d? Är d3d bättre, och hur då isåfall?(alltså, tex att de blir bättre grafik med d3d) Edit: en till sak med filmen ^_^ , din fps står typ över ammunitionen så man kan se både ammunitionen och fps om ni förstår vad jag menar (w00t) . När jag fixar fpsen(fps mätare?) till höger så täcker den ammunitionen, hur får man den precis över ammunitionen?

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

#p-c: På en av dina filmer( filmen rmx tror jag den heter) så kan man se hm vad ska man säga armstödet(?) på din m4a1, hur kan man få så? På min blir det så här:

(^^syns ännu mindre om man kolla upp) Juste sen ser de ut som han har mera ådror i armarna. Juste, vad är det för skillnad mellan opngl och d3d? Är d3d bättre, och hur då isåfall?(alltså, tex att de blir bättre grafik med d3d) Edit: en till sak med filmen ^_^ , din fps står typ över ammunitionen så man kan se både ammunitionen och fps om ni förstår vad jag menar (w00t) . När jag fixar fpsen(fps mätare?) till höger så täcker den ammunitionen, hur får man den precis över ammunitionen?

OpenGL ger dig oftast mer FPS. Om du menar FPSmätaren man får av "net_graph 3", så kan du ändra det där med net_graphos 1-3 har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(^^syns ännu mindre om man kolla upp) Juste sen ser de ut som han har mera ådror i armarna.  Juste, vad är det för skillnad mellan opngl och d3d?  Är d3d bättre, och hur då isåfall?(alltså, tex att de blir bättre grafik med d3d)  Edit: en till sak med filmen (w00t) , din fps står typ över ammunitionen så man kan se både ammunitionen och fps om ni förstår vad jag menar (w00t) .  När jag fixar fpsen(fps mätare?) till höger så täcker den ammunitionen, hur får man den precis över ammunitionen?

Hm .. ? jag har HLTV-modellerna .. kanske det som goer det ^_^

EDIT: använder net_graph 1

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan jag kan inte komma in på någon server! Varje gång jag försöker "connecta" så kommer det upp ett meddelande om nån "Steam ticket" och nånting om min User ID. Jag spelar inte på någon piratversion så jag vill gärna få valuta för mina pengar!

Testat loggat ut och in, eller startat om Steam? =)

Annars kan du uppdatera om Steam, deleta Clientregistryblob, för att updates ska få tankas om. Hitta filen genom sökfunktionen på ditt operativsystem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan jag kan inte komma in på någon server! Varje gång jag försöker "connecta" så kommer det upp ett meddelande om nån "Steam ticket" och nånting om min User ID. Jag spelar inte på någon piratversion så jag vill gärna få valuta för mina pengar!

Mitt steam funkar inte alls :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(^^syns ännu mindre om man kolla upp) Juste sen ser de ut som han har mera ådror i armarna.  Juste, vad är det för skillnad mellan opngl och d3d?  Är d3d bättre, och hur då isåfall?(alltså, tex att de blir bättre grafik med d3d)  Edit: en till sak med filmen :rolleyes: , din fps står typ över ammunitionen så man kan se både ammunitionen och fps om ni förstår vad jag menar :P .  När jag fixar fpsen(fps mätare?) till höger så täcker den ammunitionen, hur får man den precis över ammunitionen?

Prova cl_bobcycle 0 standard 0.8 annars så är det nog från 1.5 eller lägre

med fps mätarn prova grapheight ? å ställ in på den tror det var så altså bar "grapheight" i consolen..finns nån anna med men vet itne va den heter

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prova cl_bobcycle 0 standard 0.8 annars så är det nog från 1.5 eller lägre

med fps mätarn prova grapheight ? å ställ in på den tror det var så altså bar "grapheight" i consolen..finns nån anna med men vet itne va den heter

Jaa,tack så jätte mycket de funkar nu(man ser armstödet) och fps:n fixade jag med net_graph 1, och sen så at den kom till höger sida då kan man se ammunitionen och fpsmätaren. Aja tack så jätte mycket alla! Edit: de var skönt att ha så(cl_bobcycle 0) någon annan som har så?

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor