Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Tjenre! jag lirade lite för 20 minuter sen, sen reboota jag datorn.. Sen när jag skulle lira igen, så gick det inte ^_^

Det står: Steam has found a problem with your local games file. Game files will now be re-acquired from the steam servers.

Sen när man trycker på ok så kommer det upp igen, det blir så när man ska starta spelet :'(

Vad ska jag göra?

Vi snackar om source nu :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenre! jag lirade lite för 20 minuter sen, sen reboota jag datorn.. Sen när jag skulle lira igen, så gick det inte ;)

Det står: Steam has found a problem with your local games file. Game files will now be re-acquired from the steam servers.

Sen när man trycker på ok så kommer det upp igen, det blir så när man ska starta spelet :'(

Vad ska jag göra?

Vi snackar om source nu :P

Installera om steam eller formatera C? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är säker på att någon har skrivit det men i alla fall(det är ju över 110 sidor)

var laddar man ner main-adminplugin jag pröva gå in på

www.main-admin-plugin.com

men det funka inte plz hjälp mig ;)

Testa tex. www.mainadmin-plugin.com annars vet jag inte eller sök på google efter sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sry för dubbelpost men jag behöver hjälp till min bana som jag håller på med. Jag har sattit ut hostages men dom flyttar inte på sig när man går fram till dom och klickar E man får pengar men dom följer inte efter en varför?

Dom måste kunna banan ;)

mer än så vet jag inte.

du måste sätta ut waypoints åt hostagesarna :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man laddar ner skins till 1.6 och lirar på någon server, ser dom andra orginal vapnet då? Alltså vi säger att ja laddar ner ett nytt skin till m4a1, ser dom andra på servern orginal m4a1? Och kan man bli bannad om man använder andra skins?

Dom ser orginal skinet.

Eftersom du har bytt ut en fil från materials till det skinnet, och dom ser från sin materials map.

Tror du fattar. Btw jag har moddat hela mitt css ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor