Lindström Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tjenre! jag lirade lite för 20 minuter sen, sen reboota jag datorn.. Sen när jag skulle lira igen, så gick det inte Det står: Steam has found a problem with your local games file. Game files will now be re-acquired from the steam servers. Sen när man trycker på ok så kommer det upp igen, det blir så när man ska starta spelet :'( Vad ska jag göra? Vi snackar om source nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tjenre! jag lirade lite för 20 minuter sen, sen reboota jag datorn.. Sen när jag skulle lira igen, så gick det inte Det står: Steam has found a problem with your local games file. Game files will now be re-acquired from the steam servers. Sen när man trycker på ok så kommer det upp igen, det blir så när man ska starta spelet :'( Vad ska jag göra? Vi snackar om source nu Installera om steam eller formatera C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Hihi, installerade om Formatera = värdelöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Min lotto-frag klippet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Min lotto-frag klippet Ladda hem det men det funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Ladda hem det men det funkar inte... Testa öppna med windows media player, funkade visst inte i winamp ... Redigerad 11 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ladda hem det men det funkar inte... DivX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Jag instalerade CZ på datorn som jag senare avinstalerade, Men nu är gubbarna i 1.6 likadana som i CZ. Hur får man bort det ? Redigerad 12 april, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zerg_killer Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag är säker på att någon har skrivit det men i alla fall(det är ju över 110 sidor) var laddar man ner main-adminplugin jag pröva gå in på www.main-admin-plugin.com men det funka inte plz hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Min TK på en R60-Laddermatch. Dåligt koncentrerad där http://thecopy.mine.nu/bly/krukan.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag har aldrig kört en VIP bana om jag ska vara ärlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Mitt Steam är stört! Nu har jag installerat om det för att det inte funkade men nu när jag ska spela source så ska steam uppdatera och då står det: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag är säker på att någon har skrivit det men i alla fall(det är ju över 110 sidor) var laddar man ner main-adminplugin jag pröva gå in på www.main-admin-plugin.com men det funka inte plz hjälp mig Testa tex. www.mainadmin-plugin.com annars vet jag inte eller sök på google efter sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Sry för dubbelpost men jag behöver hjälp till min bana som jag håller på med. Jag har sattit ut hostages men dom flyttar inte på sig när man går fram till dom och klickar E man får pengar men dom följer inte efter en varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Sry för dubbelpost men jag behöver hjälp till min bana som jag håller på med. Jag har sattit ut hostages men dom flyttar inte på sig när man går fram till dom och klickar E man får pengar men dom följer inte efter en varför? Dom måste kunna banan mer än så vet jag inte. du måste sätta ut waypoints åt hostagesarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 När man laddar ner skins till 1.6 och lirar på någon server, ser dom andra orginal vapnet då? Alltså vi säger att ja laddar ner ett nytt skin till m4a1, ser dom andra på servern orginal m4a1? Och kan man bli bannad om man använder andra skins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 När man laddar ner skins till 1.6 och lirar på någon server, ser dom andra orginal vapnet då? Alltså vi säger att ja laddar ner ett nytt skin till m4a1, ser dom andra på servern orginal m4a1? Och kan man bli bannad om man använder andra skins? Dom ser orginal skinet. Eftersom du har bytt ut en fil från materials till det skinnet, och dom ser från sin materials map. Tror du fattar. Btw jag har moddat hela mitt css ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Så man åker inte på en fet banning om man använder skins till 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Dom måste kunna banan mer än så vet jag inte. du måste sätta ut waypoints åt hostagesarna Hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Så man åker inte på en fet banning om man använder skins till 1.6? Nej. Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts