Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vad betyder pcw? Practice clan war, eller så. @Sikorka: Man blir bannad, eller hybernated i en viss tid eller för alltid. @P-C: Vilket kommando är det för att ändra texten i spelet, och siffrorna till färgen grå? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Strike 5/5? Men snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Men snart WTF? Vem e du? LOL! Du vill att P-C ska bli bannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 WTF? Vem e du? LOL! Du vill att P-C ska bli bannad! Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Kan någon säga till mig hur jag lägger in amx mod i min dedicated server på cs 1.6. Det är Hook mod. SNÄLLA SVARA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Skratt garanteras. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Men snart Hej david_ Du vet att det inte är tillåtet att ha mer än ett användarkonto på forumet. Och speciellt inte för att försöka lura folk att du är P-C.. Så grattis till en väldigt fin och lång BAN från oss glada och tjecka på GTAsajtens forum. PUSS PUSS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Hej david_ Du vet att det inte är tillåtet att ha mer än ett användarkonto på forumet. Och speciellt inte för att försöka lura folk att du är P-C.. Så grattis till en väldigt fin och lång BAN från oss glada och tjecka på GTAsajtens forum. PUSS PUSS! Lol.. Jag är inte bannad.. men det är ju ändå sommar, så då sitter man inte inne vid datorn Redigerad 9 april, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Fan att min inte fick det jag gjorde idag på film. Hade 6 omkring mig och jag börja spraya. Fick alla med colten. HS på alla oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Fan att min inte fick det jag gjorde idag på film. Hade 6 omkring mig och jag börja spraya. Fick alla med colten. HS på alla oxå. Var du T och sprang in i ct bas där det stog 6 st som var afk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Lol.. Jag är inte bannad.. men det är ju ändå sommar, så då sitter man inte inne vid datorn Men det var min kompis som gjorde den här på min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 G diarrehampus skryt varning på lågnt avstånd. Orka med stor bokstav ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 G diarrehampus skryt varning på lågnt avstånd. Orka med stor bokstav ibland Låt honom vara stolt. Han hittade säkert en n00b-server han kunde äga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Låt honom vara stolt. Han hittade säkert en n00b-server han kunde äga. Förmodligen men en kul grej hände för mig förut, jag hade AWP och skjöt ett skott mot fienden han dog + 2 till som stog på andra sidan väggen. Fattar inte hur jag lyckas med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Skratt garanteras. LOL LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Skratt garanteras. LOL AHHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHA grät av skratt ska posta denna på fragbite snyggaste jag sett OGM! Redigerad 10 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hur får man upp console?? (jag vet dum fråga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nån som vet hur man kan få tillbaka sitt account om nån har hackat det och bytt lösen och email?? tack i förhand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hur får man upp console?? (jag vet dum fråga) 1.6 eller source? Aja på 1.6 klicka på §. På source, my games/ counter strike source sen höger klicka på counter strike source sen på properties sen på launch opitions sen där skriver du: -console, klicka på ok KLAR!!!!!11! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 1.6 eller source? Aja på 1.6 klicka på §. På source, my games/ counter strike source sen höger klicka på counter strike source sen på properties sen på launch opitions sen där skriver du: -console, klicka på ok KLAR!!!!!11!!! Nej, han måste starta spelet också. Alla skrattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts