pixi Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Är du säker? Jag trodde verkligen dehär var "gtasajten chatten AB".. ååh sucker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Vadå score skillnad i mitt team? http://img35.exs.cx/img35/1795/cs1hb.jpg Nog för att jag dog "ganska"( ) många gånger men ändå! (Jag är/va S!x-GUN-LOVVA(fråga inte hur jag kom på namnet ) Ehh har blivt bannad från serven nu ( :'( ) Den som ägde, det var bara "fun" maps... Någon som vet en annan "fun" server? Och hur gör man när man ska joina ip(noob jag vet) Och ingen som vet om man kan få siktet mindre? Har bytt till 8 isensi nu! Redigerad 30 mars, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vadå score skillnad i mitt team? http://img35.exs.cx/img35/1795/cs1hb.jpg Nog för att jag dog "ganska"( ) många gånger men ändå! (Jag är/va S!x-GUN-LOVVA(fråga inte hur jag kom på namnet ) Ehh har blivt bannad från serven nu ( :'( ) Den som ägde, det var bara "fun" maps... Någon som vet en annan "fun" server? Och hur gör man när man ska joina ip(noob jag vet) Och ingen som vet om man kan få siktet mindre? Har bytt till 8 isensi nu! Dina stats var ok men restan av dom i ditt lag söög.. För att joina ip skriv : Connect .....(ip)....... i console den får du upp genom att trycka § som du kanske vet men iaf.. hoppas att du förstår! Fred ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Dina stats var ok men restan av dom i ditt lag söög.. För att joina ip skriv : Connect .....(ip)....... i console den får du upp genom att trycka § som du kanske vet men iaf.. hoppas att du förstår! Fred ut Okey tack så mycket ! Undrar en annan sak, när man har cz och lirar 1.6 så är det ju gubbarna från cz. Om man lirar med någon som har köpt half life och laddat ner 1.6 ser dom orginal gubbarna då? Juste en anna mkt viktig sak! Hur får man högre fps i css? Ska man skriva något i launch opitions som i cs eller vad?(har bara 30 i fps :'( ) Redigerad 31 mars, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag vet inte faktist.. Men du lirade ju css?? adda csmacke@hotmail.com.. Så kan vi lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Litet Sikte: cl_dynamiccrosshair 0 (eller 1.) Edit: Nice film P-C. Redigerad 31 mars, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vad är fps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vad är fps? Frames per second, aka hur bra spelet flyter på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Är det typ hur många bilder som visas i sekunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Är det typ hur många bilder som visas i sekunden? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Bra,då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vet nån hur man spelar upp filmer man har gjort i cs ? (svara om du vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vet nån hur man spelar upp filmer man har gjort i cs ? (svara om du vet) Ja, har du gjort en äkta cs-film så funkar nog Windows Media Player... Men om du t.e.x. skrivit "record blabla", så hamnar det en fil i din cstrike mapp vid samma namn, blabla.dem. Aja skit i det, starta cs, ta upp consolen via §, och skriv in "viewdemo namnetpådemot.dem". Notera att det kommer hacka ordentligt i början, men det går över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tack men hur får man den att funka i windows media player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Argh! Det är något fel på mitt cs! Jag har CS 1.5 och jag har inte spelat det på ett halvår och nu när jag jag skulle spela det igår så är grafiken störd... Grafiken är liksom pixlig men spelet funkar... Så då går jag till grafikinställningarna som är inställda på: "Software" "800X600" sen kollade jag på min brorsas cs (som funkar och han kör på OpenGL så jag försökte ställa om det men när programmet startas om kommer en ruta upp och säger att den inte kan köra OpenGL och går därför över till Software igen... Vad ska jag göra för att få det att funka? ps. Jag kan inte få över vapnet på höger sida när jag trycker på knappen "Weapon right hand" händer inget... jävligt irreterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Testa byt till d3d? För jag vill ha på d3d(som funkade förr) men nu blir det samma sak så jag får ha på opengl, men testa välja d3d! Blir samma sak för mig också om den är på software, då är vapnet i "fel" hand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Konstigt jag testade att köra 3d3 igår och då funkade det inte men nu gör det ! Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Argh! Det är något fel på mitt cs! Jag har CS 1.5 och jag har inte spelat det på ett halvår och nu när jag jag skulle spela det igår så är grafiken störd... Grafiken är liksom pixlig men spelet funkar... Så då går jag till grafikinställningarna som är inställda på: "Software" "800X600" sen kollade jag på min brorsas cs (som funkar och han kör på OpenGL så jag försökte ställa om det men när programmet startas om kommer en ruta upp och säger att den inte kan köra OpenGL och går därför över till Software igen... Vad ska jag göra för att få det att funka? ps. Jag kan inte få över vapnet på höger sida när jag trycker på knappen "Weapon right hand" händer inget... jävligt irreterande Jag hade det problemet när jag inte hade de nyaste Drivrutinerna. Här finns det drivrutiner till de vanligaste korten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Tack men hur får man den att funka i windows media player? Då måste du göra ett filmklipp av det. Jag anser att denna sida förklarar bättre än vad jag gör. Eller så är jag bara lat. =) Skam den som ger sig. Redigerad 2 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Är det nån som har en klan och vill köra en klan-match? EDIT: Source alltså Redigerad 2 april, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts