Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Funkar typ inte: You have clicked on an invalid or stale link.

Use only links generated by YouSendIt. Any modifications made to the generated link will be rejected. Here is an example of a valid link generated by YouSendIt:

http://www.yousendit.com/d.aspx?id=0123456...7890123456789AB

Once the download instructions are shown you must start your download within 60 seconds to avoid a stale link. If you wait longer than 60 seconds before starting the download you must go back and click on the original generated link.

:'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grymm film p-c/akaast! B) Så jävla skönt när han dödade alla i tunneln i dust2! :ph34r: Ska köpa cz idag eftersom jag inte kann hitta min gammla accuount! (va hette låten i filmen?)

Static X - push it :D

tack så mkt.. gjorde en update idag med 100% bättre kvalle på 25 mb .. vill ni ha den adda mig på msn :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte net_graphpos 3?

net_graph 1, 2 och 3 är väl bara hur mycket skit det ska vara på FPS-mätaren?

Cortex har helt rätt..först net_Grap 3 så får man smidigaste fps visare 1 och 2 lite mer detlierad..sen net graphpos får man välga mitten höger hörn eller vänster hörn ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortex har helt rätt..först net_Grap 3 så får man smidigaste fps visare 1 och 2 lite mer detlierad..sen net graphpos får man välga mitten höger hörn eller vänster hörn :wub:

Får man FPS:en direkt nere i högra hörnet eller? Kan vara så men jag kommer inte ihåg, men eftersom han skrev att han ville ha den nere i högra hörnet så skrev jag så, men visst, Cortez har rätt han med. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon om man kan göra siktet mindre än det "som går" på gågot sätt? Menar då så att den blir mindre än när man väljer "small" typ skriva något i konsolen?(1.6)

Och vad har ni för "sensitivity" när ni lirar? Själv har man 10... Hade 7 förrut men bytte till 10.

Juste en annan sak, när jag ska välja d3d så sår det: The specified video mode is not supported. The game will now run in software mod, förut gick det att välja, kan de vara för att jag inte har dom senaste drivrutinerna? Jag kan inte ha den senaste drivrutinen för när jag ska lira cs då så har jag bara 60 i fps(brukar ha 100) och jag klarar inte att lira med 60(as äckligt när man är van med 100) Vet någon varför det är så att jag får lägre fps med den nya drivisen? Eller varför jag inte kan välja d3d(blir skumma saker om jag har på opengl)

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor