david_ Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hur gör man så att man kan skriva "nextmap" och "timeleft" mm på sin source server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Idag när ja lira source va det en kille... som fuska väldigt mycket, & jag recade allt.. Nu till frågan, kan man skicka demot till steam så bannar dom hans konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Idag när ja lira source va det en kille... som fuska väldigt mycket, & jag recade allt.. Nu till frågan, kan man skicka demot till steam så bannar dom hans konto? Du måste ha hans steamid i så fall också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Idag när ja lira source va det en kille... som fuska väldigt mycket, & jag recade allt.. Nu till frågan, kan man skicka demot till steam så bannar dom hans konto? Skrev du snapshot (printscreen) medans du recordade kan du skicka till steambans så blir han bannad från 2000 servrar ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Taget från Myg0t It is kind of stupid for me to even put this in the news but what the fuck. For years now, stupid people have been under the impression that if you get someones SteamID from a server your on and they are cheating, if you email that to Valve, they magically ban that person. A Half-Life 2 news site even recently posted this in their news after being raged by some myg0t members. These idiots fail to realize Valve has never banned anyone reported in this fashion just for the simple reason anyone can send in a email with a SteamID, it has no proof. If this ever were true we'd be the first to abuse the crap out of it by reporting 1,000's of SteamID's of random people taken off random servers. Valve may make mistakes from time to time, but they have never been stupid enough to use a method as flawed and open for abuse as this. So I hope that clears that up for the simple minded people who think emailing them SteamID's results in bans, it never has and never will. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Det här är lite irriterande, help me before the aliens will rule the world. Redigerad 21 mars, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Gibbade i fredags Ruskigt kul! Fast i turneringen gick det mindre bra. Vi kom till andra rundan men torskade mot dom som vann turneringen på dust1... typ 10-2 första omgången sen .. you do the maths Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Pani... Vad heter banan? Synd att jag inte vet hur man fixar det... Nån som vill spela? Hitta server och adda på msn eller skriv här (om man får det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Pani... Vad heter banan? Synd att jag inte vet hur man fixar det... Nån som vill spela? Hitta server och adda på msn eller skriv här (om man får det). Italy. Nåja, SOMEBODY HELP MEEEEE!!!!!!!!!!!!!11111111 Redigerad 21 mars, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Det här är lite irriterande, help me before the aliens will rule the world. Hur får man sån där radar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Taget från Myg0t It is kind of stupid for me to even put this in the news but what the fuck. For years now, stupid people have been under the impression that if you get someones SteamID from a server your on and they are cheating, if you email that to Valve, they magically ban that person. A Half-Life 2 news site even recently posted this in their news after being raged by some myg0t members. These idiots fail to realize Valve has never banned anyone reported in this fashion just for the simple reason anyone can send in a email with a SteamID, it has no proof. If this ever were true we'd be the first to abuse the crap out of it by reporting 1,000's of SteamID's of random people taken off random servers. Valve may make mistakes from time to time, but they have never been stupid enough to use a method as flawed and open for abuse as this. So I hope that clears that up for the simple minded people who think emailing them SteamID's results in bans, it never has and never will. Och smart som man är så brukar man bifoga ett demo också som måste bevisa att man fuskar också... Det där statementet är skrivet så att det menar att man bara skickar in Steam id's och påstår att nån fuskar. Vilket såklart inte händer att de blir bannade då, korkskallar på myg0t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Kan nån hitta på att namn till mig på cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Cs tar över biograferna. http://www.yttermera.se/omtagning/nyheter/...ter_strike.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Kan nån hitta på att namn till mig på cs? . kILLEr oF tHE cENTURY^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ja, och nu till en riktig noobig och töntig fråga: Min FPS i CS går aldrig högre än 60... Vad kan man göra för att den ska gå upp i 100? Har en dubbelt så bra dator som en kompis som har 100 FPS i CS, och i andra spel kan jag få över 60 FPS. WTF är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Kan nån hitta på att namn till mig på cs? STOR BOKSTAV h4x toh teh m4x0rz^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ja, och nu till en riktig noobig och töntig fråga: Min FPS i CS går aldrig högre än 60... Vad kan man göra för att den ska gå upp i 100? Har en dubbelt så bra dator som en kompis som har 100 FPS i CS, och i andra spel kan jag få över 60 FPS. WTF är fel? Har samma problem .. fråga på fragbite.com dom vet säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 . fps_max 101 och -freq 100 i Launch Options eller stäng av vertikal synk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Har fixat det där med FPS:en nu, skrev in en jävla massa i autoexec! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) STOR BOKSTAV h4x toh teh m4x0rz^ Hej fru nogrann som bara skriver med stora bokstäver. Redigerad 25 mars, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts