ZliPp Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Tjao, detta har säkert redan tagits upp men orka läsa igenom hela tråden... När man ska hosta en server så kommer den på "lan" hur kan man fixa det? För det är störit när man vill lira med en polare så kommer en massa andra in... Och finns det något mer att tänka på? isåfall vad? tacksam för svar/zlipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Tjao, detta har säkert redan tagits upp men orka läsa igenom hela tråden... När man ska hosta en server så kommer den på "lan" hur kan man fixa det? För det är störit när man vill lira med en polare så kommer en massa andra in... Och finns det något mer att tänka på? isåfall vad? tacksam för svar/zlipp I GOT TEH ANSWER! sv_lan 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) I GOT TEH ANSWER! sv_lan 0 Ok, ska testa i morrn(jag antar att man ska skriva i consollen, eller är säker nu) Thx *EDIT* Testade nu men den kommer ändå under "lan" :'( Och jag haar ingen router(spell?) Skrev sv_lan 0 i konsollen innan jag startade och i spelet! Någon som vet hur mann kan fixa?(har kollat alla servrar också men den finns bara under "lan") Redigerad 6 mars, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ok, ska testa i morrn(jag antar att man ska skriva i consollen, eller är säker nu) Thx *EDIT* Testade nu men den kommer ändå under "lan" :'( Och jag haar ingen router(spell?) Skrev sv_lan 0 i konsollen innan jag startade och i spelet! Någon som vet hur mann kan fixa?(har kollat alla servrar också men den finns bara under "lan") Skriv när servern är igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Skriv när servern är igång Kommer ändå bara till lan! Kan det vara något som blir fel när jag gör servern? **EDIT** Är till Counter strike source, om det har någon betydelse! Redigerad 6 mars, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Kommer ändå bara till lan! Kan det vara något som blir fel när jag gör servern? **EDIT** Är till Counter strike source, om det har någon betydelse! Sätt password? Då kommer nog inte så många in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Sätt password? Då kommer nog inte så många in... Nej det är inte det, ingen kan komma in för den kommer bara till lan! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Kan man ändra t.ex. max players,nextmap,timleft,slots i concolen utan amx? Om man behöver amx kan inte nån skriva sidan såfall?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Kan man ändra t.ex. max players,nextmap,timleft,slots i concolen utan amx? Om man behöver amx kan inte nån skriva sidan såfall?? Mp_maxplayers [nummer] changelevel [level] PRÖVA DIG FRAM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Mp_maxplayers [nummer] changelevel [level] PRÖVA DIG FRAM! Väldigt lätt att pröva sig fram när man inte har en susning om hur kommandona kan börja. byt_bana_till_gtasajten change map to gtasajten Finns massor alternativ om man inte vet nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Visserligen är det inte svårt med bra score på "fy_ski" EDIT: Ja, jag är *BlingBling* ifall nån missat det Fy h*lvete va låg ping ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Fy h*lvete va låg ping ! Är detta bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag frågar igen. Är det nån som vet hur man gör en cs:s map? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 En awp. http://www.blocket.se/view/4066911.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Nåt man gärna har i skogen när man jagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Jag frågar igen. Är det nån som vet hur man gör en cs:s map? Installera Souce SDK under Tools i Play Games Redigerad 11 mars, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 NÅN SOM VILL SPEla i kväll? Aa visst vi kan spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 En awp. http://www.blocket.se/view/4066911.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Nåt man gärna har i skogen när man jagar. Ha va cool. men det ser ut att vara av papp men ändå" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Undrar hur man creatar en server på cs så den syns på public servers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Nån som har en länk till sidan där man fick hjälp att skapa egna tags? För den cortez postade funkar inte, altså den filen man ska tanka :'( Redigerad 12 mars, 2005 av redcaP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Ett PCW som började seriöst men slutade i en katastrof med alt-talk och TK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts