david_ Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Ja, jag låg 350 - 1 när jag körde mot bottar och dom hade kniv Men oj vad svårt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 ja måste ha hjälp med att göra en egen spray till cs HUR??? snälla HJÄLP!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Körde pcw idag fick 8-0 efter första 5on5rundan. haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Körde pcw idag fick 8-0 efter första 5on5rundan. haha. 8-0 borde vara enkelt om det är 5 spelare i motståndarlaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 8-0 borde vara enkelt om det är 5 spelare i motståndarlaget? 5 kills + bomben sprängs +3 frags(alternativt, defuse, +3 kills.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Körde pcw idag fick 8-0 efter första 5on5rundan. haha. Woah woah, sökte ni på noobs eller, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Woah woah, sökte ni på noobs eller, haha 128 lags 5on5 cup cscup.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Visserligen är det inte svårt med bra score på "fy_ski" EDIT: Ja, jag är *BlingBling* ifall nån missat det Redigerad 28 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Till skillnad från alla andra som är så himal leet (cortez, urkas, någon?) säger jag inte "m3h! 5vårt 4tt 43g4 publ1c!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Till skillnad från alla andra som är så himal leet (cortez, urkas, någon?) säger jag inte "m3h! 5vårt 4tt 43g4 publ1c!" Nämen ärligt talat så var dem jag körde mot riktigt bra, men de fjantade sig rätt rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 ja måste ha hjälp med att göra en egen spray till cs HUR??? snälla HJÄLP!!! :'( Jajajaja. http://www.fragbite.com/?threadID=57010 gl hf.(cs-språk. ... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Är det nån som vet hur man gör en bana till cs:s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Om vi ska snacka bragder så vill jag gärna skryta med mitt kniv(ja, du hörde rätt)-ace! Vi körde mot världens uber noobs och... ja... ni fattar resten ace= när man dödar 5 pers på en runda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 *skryta* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 *skryta* LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Hur fixar man namnet till sin server på cs source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Hur fixar man namnet till sin server på cs source? Du borde inte spela source.. om du inte kan det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Hur fixar man namnet till sin server på cs source? Moget Krax..i stället för att hjälpa han är du tuffa killen gj. Det står väll högst upp när man skapar en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Kanske inget att skryta med, men det är rätt bra för att vara ensam mot 4-5 pers BTW så är de från Cs 1.6 med skins och annan hud för ett år sen ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Moget Krax..i stället för att hjälpa han är du tuffa killen gj. Det står väll högst upp när man skapar en server? Jag är mogen som sten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts