Kalan Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Finns det någon här som skulle kunna länka till en sida där man kan tanka ner GeekPlay till CS? Det är ett program som man kan spela upp sina records i. Man kan även spola och sådant. Denna länken verkar inte funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Freaka ja jag fuskade, men inte hela tiden:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag hittade en cool bana förra veckan: mcdonalds-mds Så jädra cool Jag och 3 kompisar stack till @tonis it-café och spelade den i typ 1½ timme! Rekommenderas stort att gå till @tonis i Trollhättan. PS: CS: Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Poonade på Clanmatcherna igår spelade 3 stycken.. vi förlora sammanlagt 4 rundor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Grattis...... det var inge bra score..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Grattis...... det var inge bra score..... Ah pinsamt :"> Redigerad 25 februari, 2005 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Sa jag det eller ? Hade bara riktigt trist och spelade ett tag.. Eftersom du e duktig kan du visa nåra bra score Inte för att jag har pratat med dig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 :"> Aha Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Den här snubben cheatade ju iiinte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Den här snubben cheatade ju iiinte Vadå mycket vitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Den här snubben cheatade ju iiinte Han har dött över 100 ggr på 500 kills. På vilket sätt tyder det på fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Han har dött över 100 ggr på 500 kills. På vilket sätt tyder det på fusk? Det är juh inte normalt iaf att döda 5 st per runda och dö varje gång.. Efter att ha dött 100 ggr har man dödat 5 st varje runda.. det är lite cheat över det hela.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Men man såg att han cheata spinnhack + speedhack är ju inte så JÄTTE-diskret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Det är juh inte normalt iaf att döda 5 st per runda och dö varje gång.. Efter att ha dött 100 ggr har man dödat 5 st varje runda.. det är lite cheat över det hela.. Jo, det är normalt. Speciellt på en aimbana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Men på pool_day får man ju såklart bra frags.. Vem får inte..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Men på pool_day får man ju såklart bra frags.. Vem får inte..... Eftersom att du får bra måste ju någon annan få dålig stats, eller hur? Värst vad alla har blivit kaxiga här! Skärp er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Psycho har skrytit länge nog! fram med statsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ok på bild eller..... Ska jag bara säga dom.... Ok inatt lyckades jag nästan slå mitt rekord på de_dust2 Hade tills jag sluta spela.... 350-25 :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Och you thinks we are "crazy" in the huvudet so we tror på it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ok på bild eller..... Ska jag bara säga dom.... Ok inatt lyckades jag nästan slå mitt rekord på de_dust2 Hade tills jag sluta spela.... 350-25 :"> :"> Ja, jag låg 350 - 1 när jag körde mot bottar och dom hade kniv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts