Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men om man har Steam och laddar ner non Steam blir man bannad från Steam då? Kan man ha non steam och steam sammtidigt? ...Det har jag däremot inte testat... Men spelen kommer med en installer som vilket spel som helst... Testar lite om en stund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Så här stog det på non steam.. You may only download files if you own an original copy of Half-Life and have a valid cd-key. This is important, if you do not have a valid cd-key, you are doing something illegal. If you are installing Condition Zero Non Steam, it is important that you own a legal copy of Condition Zero. If you are installing CS: Source, make sure you own a legit café account. och If you are affiliated with the Government, anti piracy companies or Valve, OR have family/friends working for them you MUST leave this site now. <---(varför då??) Redigerad 12 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Javisst jag kan vara med jag har precis installerat det så jag är inte så himmla bra men jag kan bli bättre! EDIT: oj jag såg inte att det var ifrån den 8:e Ja men jag addar dig på msn Så får vi se. pKz: Nej men nästan ( ) EDIT: har du inte msn? Redigerad 12 februari, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 If you are affiliated with the Government, anti piracy companies or Valve, OR have family/friends working for them you MUST leave this site now. <---(varför då??) För att om nått av dom tar upp en sak i en domstol som står på sidan, kan ägaren av sidan stämma detta bolag eftersom det står att dom inte får gå in på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ja men jag addar dig på msn Så får vi se. EDIT: har du inte msn? Ehh jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ehh jo Jaha, men jag evt inte den Kan inte hitta den heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Hur gör man för att få console på source?tacksam för svar. Tryck på playgames----> högerklicka på counter-strike source------>properties------>launch options-----> skriv -console Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Tja behöver hjälp.... mitt cs e knäppt den är inställd på att jag har pistolen i höger men den ee i vänster och det går ej att byta snälla hjälp mig...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Asså jag får upp consolen i CS:S men bara när man trycker escape (ni vet där vid find servers) hur får man upp så att man kan använda den knapen som man avände på 1.6 och cz? (§) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Asså jag får upp consolen i CS:S men bara när man trycker escape (ni vet där vid find servers) hur får man upp så att man kan använda den knapen som man avände på 1.6 och cz? (§) Man ska skriva bind (det tecknet du vill ha) toggleconsole i consolen (det går tyvärr inte med §- tecknet). Asså jag får upp consolen i CS:S men bara när man trycker escape (ni vet där vid find servers) hur får man upp så att man kan använda den knapen som man avände på 1.6 och cz? (§) sad.gif Gå in på options---->multiplayer------>avdanced-----> och sen läser du vad det står. EDIT: Är det nån som spela lite source? Jag fixar en server, jag har lite banor jag har laddat hem som vi kan spela på. Adda mig på msn isåfall (står i besrivningen). Redigerad 17 februari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Fan va standarden har sjunkit på public Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Fan va standarden har sjunkit på public Svårt att äga på noobservrar? Låg på över 100+ stats tidigare idag så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Svårt att äga på noobservrar? Låg på över 100+ stats tidigare idag så... Wow, får jag ta på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vem fan bryr sig om era public-stats? Det säger inget om era skills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Wow, får jag ta på dig? Jag skröt inte jävla WoW-nörd, sluta vara så kaxig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fan va standarden har sjunkit på public 1.6 suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag skröt inte jävla WoW-nörd, sluta vara så kaxig hela tiden. Låg på över 100+ stats tidigare idag så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det är väl inte så svårt att ha 100+ i stats, krävs väl bara tålamod och tid eller? Den enda skillnaden om man är bra är att det går lite fortare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det är väl inte så svårt att ha 100+ i stats, krävs väl bara tålamod och tid eller? Den enda skillnaden om man är bra är att det går lite fortare! Näe svårt är det inte Men man får sitta litet tag om man inte är så skillad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vet någon här något program så man kan spela in videos från CSS?...=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts