Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Så här stog det på non steam..

You may only download files if you own an original copy of Half-Life and have a valid cd-key. This is important, if you do not have a valid cd-key, you are doing something illegal. If you are installing Condition Zero Non Steam, it is important that you own a legal copy of Condition Zero. If you are installing CS: Source, make sure you own a legit café account.

och

If you are affiliated with the Government, anti piracy companies or Valve, OR have family/friends working for them you MUST leave this site now. <---(varför då??)

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Javisst jag kan vara med jag har precis installerat det så jag är inte så himmla bra men jag kan bli bättre! ;)

EDIT: oj jag såg inte att det var ifrån den 8:e ;)

Ja men jag addar dig på msn ;)

Så får vi se.

pKz: Nej men nästan :D ( :P )

EDIT: har du inte msn?

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

If you are affiliated with the Government, anti piracy companies or Valve, OR have family/friends working for them you MUST leave this site now. <---(varför då??)

För att om nått av dom tar upp en sak i en domstol som står på sidan, kan ägaren av sidan stämma detta bolag eftersom det står att dom inte får gå in på sidan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså jag får upp consolen i CS:S men bara när man trycker escape (ni vet där vid find servers) hur får man upp så att man kan använda den knapen som man avände på 1.6 och cz? (§)  :rolleyes:

Man ska skriva bind (det tecknet du vill ha) toggleconsole i consolen (det går tyvärr inte med §- tecknet).

Asså jag får upp consolen i CS:S men bara när man trycker escape (ni vet där vid find servers) hur får man upp så att man kan använda den knapen som man avände på 1.6 och cz? (§) sad.gif
Gå in på options---->multiplayer------>avdanced-----> och sen läser du vad det står.

EDIT: Är det nån som spela lite source? Jag fixar en server, jag har lite banor jag har laddat hem som vi kan spela på. Adda mig på msn isåfall (står i besrivningen).

Redigerad av david_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor