Lindström Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Om nån vill lira source så kom in på teamclanck.mine.nu när som helst.. Tjao bella Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Om nån vill lira source så kom in på teamclanck.mine.nu när som helst.. Tjao bella Minefield är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Minefield är bäst Mkej.. Kan någon hjälpa mig, med att installera Amx Mod till source ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Mkej.. Kan någon hjälpa mig, med att installera Amx Mod till source ? Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Nån som vill lira ikv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Nån som vill lira ikv? Css? Isåfall, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Nån som vill lira ikv? Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Jag. När? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Någon som vill lira cs 1.6 imorgon? Om ni inte har min msn så kan ni adda mig så kan vi bestämma tid och så Har tränat och lirade på en server idag och jag slutade när jag hade 27-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Någon som vill lira cs 1.6 imorgon? Om ni inte har min msn så kan ni adda mig så kan vi bestämma tid och så Har tränat och lirade på en server idag och jag slutade när jag hade 27-10 Är du HeatoN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Någon som vill lira cs 1.6 imorgon? Om ni inte har min msn så kan ni adda mig så kan vi bestämma tid och så Har tränat och lirade på en server idag och jag slutade när jag hade 27-10 Javisst jag kan vara med jag har precis installerat det så jag är inte så himmla bra men jag kan bli bättre! EDIT: oj jag såg inte att det var ifrån den 8:e Redigerad 10 februari, 2005 av BILLIG SVETS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Var kan man få tag på cs 1.6 lan versionen???!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Hur gör man för att få console på source?tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Var kan man få tag på cs 1.6 lan versionen???!!! Läs denna post här under. Läser du fortfarande? Ok, då. http://www.nonsteampowered.tk/ "Become A Steam Hater Today." Varför tycker jag att jag har skrivit detta förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Läs denna post här under. Läser du fortfarande? Ok, då. http://www.nonsteampowered.tk/ "Become A Steam Hater Today." Varför tycker jag att jag har skrivit detta förut? Är det där verkligen helt lagligt? Inte för att vara sur eller nån jävla polis, jag bara undra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Är det där verkligen helt lagligt? Inte för att vara sur eller nån jävla polis, jag bara undra! Det är lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Det är lagligt Bra, då kan ladda ner spelen utan att behöva känna sig skyldig till nåt! PS. Spelen jag laddar ner nu har jag lagligt, ville bara påpeka det innan det blir nån jäkla diskussion så att tråden låses... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Läs denna post här under. Läser du fortfarande? Ok, då. http://www.nonsteampowered.tk/ "Become A Steam Hater Today." Varför tycker jag att jag har skrivit detta förut? Har nån ladda ner det på gtasaten än... *vill veta så det inte är nå virus * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Har nån ladda ner det på gtasaten än... *vill veta så det inte är nå virus * Jag har laddat ner CS 1.6 och det vart inte någe virus i den iaf inte enligt mitt BitDefender! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag har laddat ner CS 1.6 och det vart inte någe virus i den iaf inte enligt mitt BitDefender! Men om man har Steam och laddar ner non Steam blir man bannad från Steam då? Kan man ha non steam och steam sammtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts