Cortez Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Nej.... det var SKRYT! är det lika roligt att spela efter man spelat ett tag? svara på frågan tack! Ja, men du får ju variera... Du kan inte bara spela public, då tröttnar man. Blanda public med mixxar, och pcw's, och laddermatcher, vilket du behöver en klan till iofs. Du kan ju dra ihop några polare, eller leta efter folk du kan ha en klan med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 ANNOUCMENT! (orka stava) snälla sluta skriva "vill nån spela? oj EDIT: orkade inte spela nu" det är störande och förstör denna underbara tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Håller på att göra banor med Hammer till CS, och har lite problem. Finns det någon som skulle kunna skriva ner en liten guide om hur man gör fordon som går att köra eller som kan tipsa om och länka till någon som redan finns? Sen undrar jag hur man gör transparenta "väggar", som man inte kan gå igenom, men som man kan skjuta igenom. Sen undrar jag också hur en light_environment fungerar, jag kan inte få nått ljus på min bana med hjälp av den. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Är det nån som vill spela source ni creatar. om ni inte kan spela med mig så kan ni iallafall säga ipn till en bra server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Håller på att göra banor med Hammer till CS, och har lite problem. Finns det någon som skulle kunna skriva ner en liten guide om hur man gör fordon som går att köra eller som kan tipsa om och länka till någon som redan finns? Sen undrar jag hur man gör transparenta "väggar", som man inte kan gå igenom, men som man kan skjuta igenom. Sen undrar jag också hur en light_environment fungerar, jag kan inte få nått ljus på min bana med hjälp av den. Tack på förhand Hitta en bra sida där du lär få hjälp,tror jag. länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Är det nån som vill spela source ni creatar. om ni inte kan spela med mig så kan ni iallafall säga ipn till en bra server Jag kan gärna spela vet en bra server som heter minefield ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Hej! Kan inte någon ge ip till csdm servrar? =) Har redan alla Lekstugans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Kolla (jävligt dum fråga) , om man laddar ner CS source men inte har hl2 så kan man inte köra eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Kolla (jävligt dum fråga) , om man laddar ner CS source men inte har hl2 så kan man inte köra eller hur? Japp du kan köra css utan hl2.. jag gör då iaf det.. lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag kan gärna spela vet en bra server som heter minefield ja Vad är ipn och när kan du spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 523.872.345.11 är de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Japp du kan köra css utan hl2.. jag gör då iaf det.. lagligt Vart hittar du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Vart hittar du det? Steam? låna account av en kompis sen tankade jag bara css Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Har lånat en kompis account öevr helgen CS är ju riktigt roligt, ska skaffa egen account Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hur skinnar man till CSS? Guide? Länk? NÅGON???!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 J4g k4n sn4r7 v4r4 m3d 477 pr474 CS m3d 3r... Sk4 sn4r7 köp4 H4lf-L1if3 2.... Jag kan snart vara med att prata CS med er... Ska snart köpa Half-Life 2... Jag skrev så bara för att iritera er . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 J4g k4n sn4r7 v4r4 m3d 477 pr474 CS m3d 3r... Sk4 sn4r7 köp4 H4lf-L1if3 2.... Jag kan snart vara med att prata CS med er... Ska snart köpa Half-Life 2... Jag skrev så bara för att iritera er . OOooo duu.... Där vart jag mig Arg.... Half life2 är as gammalt ju... Det är ju för fabjan 2005.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag köpte HL2 idag så jag håller på att uppdatera CS:S nu... 135 minuter kvar . Men imorn kanske nån vill spela mot en lite mufflad unge som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag köpte HL2 idag så jag håller på att uppdatera CS:S nu... 135 minuter kvar . Men imorn kanske nån vill spela mot en lite mufflad unge som jag? Jag ska piska sönder dig Manne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Det gör du ändå . Nej men det gör du säkert... Men som sagt det är 137 minuter nu . Ska stå på så länge som möjligt... EDIT:117minuter... EDIT2:Kanske blir lite idag iallafall... Det är en dryg halvtimma nu... Redigerad 7 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts