Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Nej.... det var SKRYT! är det lika roligt att spela efter man spelat ett tag?

svara på frågan tack!

Ja, men du får ju variera... Du kan inte bara spela public, då tröttnar man. Blanda public med mixxar, och pcw's, och laddermatcher, vilket du behöver en klan till iofs. Du kan ju dra ihop några polare, eller leta efter folk du kan ha en klan med...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att göra banor med Hammer till CS, och har lite problem. Finns det någon som skulle kunna skriva ner en liten guide om hur man gör fordon som går att köra eller som kan tipsa om och länka till någon som redan finns?

Sen undrar jag hur man gör transparenta "väggar", som man inte kan gå igenom, men som man kan skjuta igenom. Sen undrar jag också hur en light_environment fungerar, jag kan inte få nått ljus på min bana med hjälp av den. Tack på förhand :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att göra banor med Hammer till CS, och har lite problem. Finns det någon som skulle kunna skriva ner en liten guide om hur man gör fordon som går att köra eller som kan tipsa om och länka till någon som redan finns?

Sen undrar jag hur man gör transparenta "väggar", som man inte kan gå igenom, men som man kan skjuta igenom. Sen undrar jag också hur en light_environment fungerar, jag kan inte få nått ljus på min bana med hjälp av den. Tack på förhand -_-

Hitta en bra sida där du lär få hjälp,tror jag. länk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor