kariya Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Har bara cs 1.0 Gillar inte det så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Undra på att du inte gillar det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nån som har en fin fin svensk server på 1.6:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Saga Unicorn heter servern, orkar inte titta ipn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Saga Unicorn heter servern, orkar inte titta ipn! Vad heter du där? Jag heter Comfy eller HEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 ADDE! ibland NackSwing.. lirar du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 ADDE! ibland NackSwing.. lirar du där? Mmm jag spelar där ibland, har den i favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Hej. Någon som vet hur Amx mods Mod (?) AmxAdmin fungerar? Har precis blivit admin på HLO Fragmaster, och fick ett lösenord och ett användarnamn av en kille som ägde det där. Hjälp snarast. Kyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Tror knappt att jag har skrivit här förut. Men sen förra lanet då vi spelade en hel del 1.6 så har jag verkligen fått upp ögonen för CS. Förut brydde jag mig inte om det så mycket, men det är ju riktigt kul. Iaf, är det nån osm vet varför jag bara får 4000 ERROR-meddelanden när jag ska komplimera en bana som jag gjort i Hammer, för att kunna spela den i 1.6? Allt fungerade perfekt förut, men nu har Hammer slutat fungera när man ska komplimera sina skapade banor. Det står att "Min_bana" inte hittades i "maps" foldern, men det är ju där jag försöker lägga den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Spara banan i en mapp vars sökväg inte innehåller mellanrum. Någon som är med på R60.org-laddern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Nån som vill ha en bra serv på Cs:source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Hei kan nån hjälpa mig ja kan inte se då nån skriver då ja spelar men på console kan ja se vad dom har skrivit men ja sku vela ha så ja kan se vad dom andra skriver plezzzzzz need help!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Hei kan nån hjälpa mig ja kan inte se då nån skriver då ja spelar men på console kan ja se vad dom har skrivit men ja sku vela ha så ja kan se vad dom andra skriver plezzzzzz need help!!!!!!!!!!!!!!!!!! Till att börja med kan du lära dig svenska. du har inga punkter skriver konstigt du använder csspråk det är töntigt lål plzzzzzZZzzZ omG wtf AiMBot02 dust2 ffs lål!!111ettett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ork bry horo man skrivar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ork bry horo man skrivar Det borde du göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Väldigt onödigt spam... men jag har lirat lite Cs hos en kompis några tim. så köpte jag Deagle och gjorde 5 HS! jag är noob men ändå. och JA detta var skryt... men tycker någon jag borde köpa Half- life så jag kan lira CS? frågan blir snarare så: Är det lika roligt att spela om man spelat ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Väldigt onödigt spam... men jag har lirat lite Cs hos en kompis några tim. så köpte jag Deagle och gjorde 5 HS! jag är noob men ändå. och JA detta var skryt... men tycker någon jag borde köpa Half- life så jag kan lira CS? frågan blir snarare så: Är det lika roligt att spela om man spelat ett tag? Vad du är cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Nej.... det var SKRYT! är det lika roligt att spela efter man spelat ett tag? svara på frågan tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Nej.... det var SKRYT! är det lika roligt att spela efter man spelat ett tag? svara på frågan tack! .jao det är skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts