Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Tror knappt att jag har skrivit här förut. Men sen förra lanet då vi spelade en hel del 1.6 så har jag verkligen fått upp ögonen för CS. Förut brydde jag mig inte om det så mycket, men det är ju riktigt kul. Iaf, är det nån osm vet varför jag bara får 4000 ERROR-meddelanden när jag ska komplimera en bana som jag gjort i Hammer, för att kunna spela den i 1.6? Allt fungerade perfekt förut, men nu har Hammer slutat fungera när man ska komplimera sina skapade banor. Det står att "Min_bana" inte hittades i "maps" foldern, men det är ju där jag försöker lägga den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hei kan nån hjälpa mig ja kan inte se då nån skriver då ja spelar men på console kan ja se vad dom har skrivit men ja sku vela ha så ja kan se vad dom andra skriver plezzzzzz need help!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Till att börja med kan du lära dig svenska.

du har inga punkter skriver konstigt du använder csspråk det är töntigt lål plzzzzzZZzzZ omG wtf AiMBot02 dust2 ffs lål!!111ettett..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt onödigt spam...

men jag har lirat lite Cs hos en kompis några tim. så köpte jag Deagle och gjorde 5 HS! jag är noob men ändå. och JA detta var skryt... men tycker någon jag borde köpa Half- life så jag kan lira CS?

frågan blir snarare så: Är det lika roligt att spela om man spelat ett tag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt onödigt spam...

men jag har lirat lite Cs hos en kompis några tim. så köpte jag Deagle och gjorde 5 HS! jag är noob men ändå. och JA detta var skryt... men tycker någon jag borde köpa Half- life så jag kan lira CS?

frågan blir snarare så: Är det lika roligt att spela om man spelat ett tag?

Vad du är cool! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor