Mr.Magic Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Var spector på Css då hitta jag dehär : Coolt! Hoppas på Sida 100! Yaaaaaaaaaay! It is I, The maker of page 100. Redigerad 17 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Köper half-life 2 imorrn då jä*lar ska man spela source. Har inte spelat Cs på 2-3 månader för någon boeg ändra mitt lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Coolt! Hoppas på Sida 100! Yaaaaaaaaaay! It is I, The maker of page 100. Inte "it's me"? Jag vet inte om du skämtar eller inte. Nåja, AJGIISFHGOPFHGKLDFGHLDSHGFJKLD!!!!!!!!!!!!11111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Är inte CSCZ värdelöst? var bara tvungen att kolla ifall jag gjorde sida nr 100 Nej, det äger 2k5 och alla andra jävla år! De som säger att de suger har dålig smak, eller så har de inte spelat det själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Inte "it's me"? Jag vet inte om du skämtar eller inte. Nåja, AJGIISFHGOPFHGKLDFGHLDSHGFJKLD!!!!!!!!!!!!11111 Yoshimitsu säger så på Soul Calibur 2. @Cortez: Är det inte likadant som 1.6 bara att det finns SP och typ 1 nytt vapen. Vad är det nya vapnet/vapnen? Redigerad 18 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Yoshimitsu säger så på Soul Calibur 2. @Cortez: Är det inte likadant som 1.6 bara att det finns SP och typ 1 nytt vapen. Vad är det nya vapnet/vapnen? Du har fel... =) Det finns inga nya vapen, tyvärr. Men egentligen är det inte fel på det. Jag gillar det exakt som det är. Det är nya(snyggare) modeller i CZ på alla vapen, och gubbarna. Mapsen ser olika ut. Dessutom är det inte samma rekyl. Den fungerar inte på samms sätt, och jag gillar CZ rekylen mycket mer! Det är väl typ ändringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 AAAaaaa jag kommer inte in på steam :'( AAarg.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Tja vet nån hur man ändrar eller varför köpmenyn har blivit så konstig?(1.6) Asså man kan inte se vapnena man väljer, det är bara text :'( Det var inte så först sen så var de bara så, jag har testat joina 6olika servrar men alla har så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Tja vet nån hur man ändrar eller varför köpmenyn har blivit så konstig?(1.6) Asså man kan inte se vapnena man väljer, det är bara text :'( Det var inte så först sen så var de bara så, jag har testat joina 6olika servrar men alla har så Du har Old Style Menus istället för VGUI Menus. Ändra detta genom att trycka på ESC -> eller var det § -> Options -> Advanced -> Buy menus -> old style menus eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Tja vet nån hur man ändrar eller varför köpmenyn har blivit så konstig?(1.6) Asså man kan inte se vapnena man väljer, det är bara text :'( Det var inte så först sen så var de bara så, jag har testat joina 6olika servrar men alla har så Om du inte ser bilderna när du köper vapen och väljer gubbe så kan du ju testa att ta en större upplösning. Tror det funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Du har Old Style Menus istället för VGUI Menus. Ändra detta genom att trycka på ESC -> eller var det § -> Options -> Advanced -> Buy menus -> old style menus eller nåt sånt. Hehe mm kom på det nu! *skäms* :"> Tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Cs Guide: CS=Counterstrike= Typ Motattack Campa: Sitta och fega runt ett hörn eller i bakom något Lagg= När det hackar typ. När man har dåligt/dålig Internet/Dator AWM= Ganska bra vapen Sniper typ Bot= Datorns gubbar Z-Bot= Som ovan fasst du kan ställa in nivån Fire in the hole=Gubben säger så när man kastar granat "Eld i hölet" Cover me= Täck mig Klan= En slags liten Cs-lag där flera medlemmar kan vara med.Man kan slåss mot andra klaner. Tex. -"Vill du Joina min Klan!" -"Visst den heter Spikeballs/Soloutions 2!" Joina=Gå med i LOL=Förekommer ofta när man spelar CS och betyder "Laughing Out Loud"(skrattar högt") ROFLOL= "Rolling on floor laughing out loud"(vet att det ska vara the floor) Headshot= Har gjort många sådana . När man skjuter någon i rakt i huvudet helt enkelt Terrorists= Terroristerna Anti Terrorists= Anti Terrorister N00b= Nörd, Nybörjare, Beginner kalla det vad ni vill. F*cking N00b= Jävla N00b 1.3,4.5 osv= Olika versioner av Counterstrike Half-Life= Spelet Counter-Strike bygger på Half-Life Ping/Latency=En ping är att skicka ett paket och mäta tiden i ms det tar för paketet att komma tillbaks T.ex. har du 23 i ping tar det 23 ms för informationen att åka fram och tillbaks. (tar från mikolan)(ms=millisekunder) Mod=Modifiering,Ändra. Man kan göra egna vapen,banor,text osv i ett modprogram CS Source=Det nyaste CS. Ny fysik o sånt Server= En sådan spelar man på och man väljer en sådan när man börjar att spela. Man kan skapa en egen server också. Steam=Man måste vara medlem i Steam i detta för att spela vissa Cs-spel, Half-Life 2 osv Lägger en sådan här var 5:e sida för er som inte är "Cs-nördar" så ni kan läsa lite vad grejerna i Cs betyder och sånt.Edit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 AAAaaaa jag kommer inte in på steam :'( Händer samma för mig också faaan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Är det nån som har en cdkey till Half Life 1 som ni inte använt och som ni vill ge bort om ni har det så skicka gärna den till mig via PM, jag har tänkt att köpa HL1 men det finns ingen stans och på internet står det att dom inte kan försäkra sig om att cdkey funkar och det vill man ju inte.... det skulle vara värt guld för mig Jag har en cdkey till HL2! som jag kan ge i utbyte mot cdkey fast då ska jag regga cdkey som jag får av dejj först och om den funkar får du en giltig hl2 cdkey av mig!!! och håll men om att det är en bra deal! Redigerad 18 januari, 2005 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Är det nån som har en cdkey till Half Life 1 som ni inte använt och som ni vill ge bort om ni har det så skicka gärna den till mig via PM, jag har tänkt att köpa HL1 men det finns ingen stans och på internet står det att dom inte kan försäkra sig om att cdkey funkar och det vill man ju inte.... det skulle vara värt guld för mig Jag har en cdkey till HL2! som jag kan ge i utbyte mot cdkey fast då ska jag regga cdkey som jag får av dejj först och om den funkar får du en giltig hl2 cdkey av mig!!! och håll men om att det är en bra deal! Ja men vem är säker på att du inte ljuger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Ja men vem är säker på att du inte ljuger ? Det är just det som är problemet men dagens människor dom litar inte på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Det är just det som är problemet men dagens människor dom litar inte på en Det kanske är tvärt om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Det kanske är tvärt om Näe inte direkt för att jag har fixat dom där cdkey på ett sett som man inte får tala om här, 4 st cdkeys till HL2 och dom har jag ingen nytt av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Näe inte direkt för att jag har fixat dom där cdkey på ett sett som man inte får tala om här, 4 st cdkeys till HL2 och dom har jag ingen nytt av Okej tror ändå inte på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Sorry för dubbelpost När jag ska joina en server på cs source och när jag kommer till send client info så stannar det upp och kan inte röra muspekaren varför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts