Deltanator Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Nån som vill köra vid 20:00 ikväll?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 kanske det om jag är inne, adda mig på msn; vigge19@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 jag vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 vem kan hosta om 5 minuter?? !ACHTUNG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 (redigerad) Jag har fått Blizz att hosta server.... 217.209.219.133 .kl 20:05 <--------------- JOINA!! g0g0g0 Redigerad 18 april, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Scroolen är så känslig om man skruvar pytte lite så bytter den till bomb om man vill ha kniv. Inte för mig. Jag har "hack" när jag scrollar", fast man får ju vänja sog med det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Inte för mig. Jag har "hack" när jag scrollar", fast man får ju vänja sog med det med. Jag använder X och Z för vapenbyte i CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Jag använder X och Z för vapenbyte i CS. Springer du med W och dom då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Springer du med W och dom då eller? Nej men jag tycker det är smidigare att byta vapen med vanliga tangenter i CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 gg kaninen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 gg kaninen Vadå gg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 good game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Nej men jag tycker det är smidigare att byta vapen med vanliga tangenter i CS. Tycker inte jag. Man är ju tvungen att släppa dom andra knapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Springer du med W och dom då eller? Det är ju asa könt att spela med w och dom och ducka med höger mus tangent och zooma med e och rädda gislan med enter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 Det är ju asa könt att spela med w och dom och ducka med höger mus tangent och zooma med e och rädda gislan med enter. Blir det inte jobbigt att sträcka handen för att rädda gisslan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 DAMP!! CS vill inte funka.. :'( (:!!! hjäääääälp mig Jag har 2 cdskivor med "Half-Life: Game Of The Year Edition" och "Half-Life: Counter-Strike" <--- Version 1.0.0.0 man måste visst ha version 1.0.0.5 eller 1.5... min kompis har laddat ner det nånstans... men jag fattar inte hur man gör!! OBS! Jag ska spela CS, inte Half-Life (asså..) OBS!! Inga onödiga kommentarer, tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 När du trycker på online games står det att du måste upgradera half-life då isåfall ladda ner denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 Nån som vill spela 20.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 När du trycker på online games står det att du måste upgradera half-life då isåfall ladda ner denna. man måste va medlem där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 man måste va medlem där... Men bli det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts