Blaque Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Ok, här kommer nu äntligen en klistrad tråd om CS! Det har blivit många CS-trådar på sistone, men nu är det alltså bara i den här som man ska diskutera spelet! Själv är jag inte direkt förtjust i spelet (tvärtom... ), men eftersom ungefär halva Sveriges befolkning verkar spela det så måste det ju vara något speciellt med det... . Det här är ingen spam-tråd som Vardagssnack i Spam-forumet. Därför ska man inte skriva saker som "jag är bäst i hela världen på cs!!!!!!!!!!!!!!!!!", utan lite mer "seriösa" inlägg (ja, ni fattar vad jag menar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Här kommer de bli en massa inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Tror ni bör läsa första blaques post igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Sluta whina nu. Hur som helst...ni som kör cs, hur länge har ni kört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 (redigerad) Jag har lirat sen beta 5.2 Redigerad 11 november, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 ja har kört några månader och är medelbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 (redigerad) ja har kört några månader och är medelbra Samma här fast jag är ganska dålig, bland annat för att ljudet inte funkar... Redigerad 20 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Ähh. CS är tråkigt om man inte spelar det med polare. Battlefield 1942 är bättre tycketr jag CS har ju dålig grafik också. Från 99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Ähh. CS är tråkigt om man inte spelar det med polare. Battlefield 1942 är bättre tycketr jag CS har ju dålig grafik också. Från 99 Om de é så dåligt, hur kommer de sig att de é de mest spelade spelet i världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 De här vapnen tycker jag borde finnas i CS:M60Spas 12Uzi SMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 men M60 é väl lite för stor för att gå omkring me? Men de borde finnas M16.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 men M60 é väl lite för stor för att gå omkring me? Men de borde finnas M16.. Det finns M60 med kortare pipa, den skulle passa in under kategorin "Machine Guns". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Ungefär ett halv år men det va länge sen sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Jag har aldrig spelat CS förut & jag undrar vad det går ut på + "betyg"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 (redigerad) Jag har aldrig spelat CS förut & jag undrar vad det går ut på + "betyg"... Man är två lag, terrorister och antiterrorister, som ska förgöra varandra under korta matcher som varar i några minuter. Man kan köpa vapen och tillbehör vid basen. De flesta banorna har nån form av uppgift för båda lagen, t.e.x Bomb Defuse som innebär att terroristerna ska "planta" en bomb nånstans på banan och antiterroristerna ska desarmera den. I Hostage Rescue ska antiterroristerna rädda gisslan som terroristerna tagit till fånga. Det finns även en spelvariant där terroristerna ska döda en betydelsefull person som skyddas av antiterroristerna. Redigerad 20 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Man är två lag, terrorister och antiterrorister, som ska förgöra varandra under korta matcher som varar i några minuter. Man kan köpa vapen och tillbehör vid basen. De flesta banorna har nån form av uppgift för båda lagen, t.e.x Bomb Defuse som innebär att terroristerna ska "planta" en bomb nånstans på banan och antiterroristerna ska desarmera den. I Hostage Rescue ska antiterroristerna rädda gisslan som terroristerna tagit till fånga. Det finns även en spelvariant där terroristerna ska döda en betydelsefull person som skyddas av antiterroristerna. TACK!! Finns det nån demo nån stans som man kan ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 TACK!! Finns det nån demo nån stans som man kan ladda ner??? CS är gratis men du måste ha Half Life för att kunna spela. Om du inte har Half Life kan du köpa CS Retail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 CS är gratis men du måste ha Half Life för att kunna spela. Om du inte har Half Life kan du köpa CS Retail. Är det ett Online-spel eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Är det ett Online-spel eller?? Jepp! Men om du har tålamod kan du vänta tills CS - Condition Zero kommer, där finns single-playeruppdrag som är typ som de i Rainbow Six-rogue Spear, men mindre planering. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts