Karatemorfar Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Det är ju helt barokt!!! Om man tar en spliter ny bil i verkligheten så inte börjar den brinna om den hamnar upochner!!! Det gör det ju i GTA 3!! Sjukt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Nu har jag mafia!!! Fy fan va roligt!!! Yiiipi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Det är ju helt barokt!!! Om man tar en spliter ny bil i verkligheten så inte börjar den brinna om den hamnar upochner!!! Det gör det ju i GTA 3!! Sjukt!!! det är ju bättre att de börjar brinna och att man klarar sig är att man dör som i mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Jag lyckades volta med Rhinon men den började bara brinna när jag gick ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Jag har beställt Mafia jag får det på Torsdag tror jag!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Det är så j*vla roligt!!! Hurra!! Nån som vet hur man spelar multiplayer!??? Jag har brännt!!! Kan man typ åka taxi?? Man kan ju visla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Är på ett uppdrag där man ska åka Formel 1!!! Skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 Är på ett uppdrag där man ska åka Formel 1!!! Skit kul VAAAAAAAAAAA!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 VAAAAAAAAAAA!?!?!? Man får åka gamla racerbilar...jag kan inte så mycket om formel 1, men det är väl möjligt att det är gamla formel 1 bilar... Hyfsat svårt...jag klarade efter 5 gånger, men jag har en kompis som behövde 54 gånger...(han räknade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 ok ok tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 ÅÅ jag längta får det om två dar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 kan inte nån skänka mafia till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Köp själv! Ingen släkting som kan skänka till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 jag har redan börjat tröttna på mafia . ca.60% av uppdragen handlar ju om att färdas mellan olika platser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 jag har redan börjat tröttna på mafia . ca.60% av uppdragen handlar ju om att färdas mellan olika platser... men de uppdrag jag ligger på så dödar jag och mina två kompisar en massa "mafiozoz" som hållr på och strular med mig. Det finns t.o.m. ett uppdrag där man ska SMYGA sig in i ett hur och SMYGA sig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Det uppdraget var ganska jobbigt!!! Jag är på ett uppdrag där man är på en bar och ska döda mafiozoz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Jag varvade mafia i fredags, 6/9. Du hedagarden!! Hur klarar man av uppdraget i hamnen när man ska döda morelo eller vads han heter!! jag har inte hitat honom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Måste informera om att det där är spam och vad jag har förstått så är det inte tillåtet här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Vaddå spam!! det där är väll inte spam!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Är det inte spam att bara göra ett sånt här tecken hmm....du får nog ta dig en funderare på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts