Pain To ThE MaX Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 o tack från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 du e jävligt sjyst om du säger vad det är för "mod" och var man hittar den, som sagt jävligt sjyst man kan hitta den HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 man kan hitta den HÄR! länken ligger redan på sid.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 10 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Nu har jag kommit en bit in i spelet o det är ganska coolt faktiskt. Jag har inte sett många snyggare spel grafikmässigt sett, speciellt när man är inne i husen. Allt är otroligt detaljerat + att det verkar finnas mängder av cutscenes. De är de bästa. Bara att luta sig tillbaka o njuta av grafiken, man ser till o med ojämnheterna i gubbarnas ansikten!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 jag ska få mafia till min nya dator Den lär vara bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 ag får mafia i dag!!! Ska spela till jag spyr på mamma!! :8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 OJOJOJ! Det är skiiit bra! jag har kommit ganska långt(7:nde uppdraget) och det är JÄTTEKUL. Uppdragen är MYCKE långa, kanske 4 sparningar på varje... Den funkar skit bra på min dator med 1024*768*32 med allt på fullt! I natten så e ljus effekterna SKIT grymma! Jag menar att om man har en bil som inte har ljus så e det SVÅRT att köra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Du är fan cool Pain To ThE MaX!!!! Jag får mafia imorn!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Idag får jag mafia!!!!!!!!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Jag varvade mafia i fredags, 6/9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Jag varvade mafia i fredags, 6/9. inget långvarit spel va?? får det i morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Jag tycker att det e ganska långt. Det finns ju updrag på freeride extreme och dit har jag ännu inte kommit. Ligger på 8:onde eller 9:onde. Om man går i skola så tar det tid att klara av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Jag tycker att det e ganska långt. Det finns ju updrag på freeride extreme och dit har jag ännu inte kommit. Ligger på 8:onde eller 9:onde. Om man går i skola så tar det tid att klara av det vad är freeride extreme?? förästen är det låga uppdrag eller korta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 vad är freeride extreme?? förästen är det låga uppdrag eller korta? Ja vad är det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 I menyn finns new game och load game (storyn i spelet). Sen finns det freeride. Freeride är att man får göga vad som hälst. Lalla runt i stan... Tjäna pengar genom att döda andra gangsters eller kör snabbt och från polisen. Men i freeride EXTREAM finns också uppdrag av olika personer man kan dra till, och de updragen e svåra!!! T.ex. Min kompis ligger där och han fick ett uppdrag som man skulle köra en LASTBIL i över 35mph hela tiden...annars exploderar den! Ajuste, man KAN spara i freeride och freeride extream... Och alla uppdrag e LÅNGA!!! Man kan själv inte spara men spelet sparar typ 4 gånger på varje uppdrag!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 jag har mafia nu. gta3 var mycket roligare man dör ju om bilen välter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 När bilen välte i gta3 så exploderade den och jag hörde ingen klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 När bilen välte i gta3 så exploderade den och jag hörde ingen klaga men i GTA3 hinner man klättra ut innan den sprängs, kan man inte det i Mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts