Mordos Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Gjorde mig ett kap idag. Jag ville ha en TV för 7495, men det visade sig vara det sista exemplaret och det var demo-exemplaret, så då fick jag mig en deal på en 1080p hd ready tv 42" (essentially samma sak som en full hd, men yeah. ny teknologi) som egentligen kostade 10925kr, men fick den för 7495, för att de helt enkelt inte kunde ha 2 killar som monterade ned en TV, det fanns inte tid för det. Och Halo 3: ODST för 299kr. Inte en helt fel dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 GreenCha är nice! Har bara varit där en gång, men jag ville köpa typ hela butiken. Själv gick jag runt hela staden och kollade kläder idag... Jag kom hem med två glassar. Vilken tur att det var kallt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 (redigerad) Funderar på att skaffa en SE W715. Ska åka och känna lite på den imorn så får vi se. Några tips annars på bra mobiler mellan 2000~3500 kr? (Heh, mobiltråden kanske men w/e.) Annars tror jag inte att jag ska köpa något speciellt. Kanske en svart luvtröja. Redigerad 26 december, 2009 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Då var julet i stort sett slut då. Paketen är öppnade, julmaten uppäten och stämmningen som bortblåst. Typiskt svensson-tänkande att börja hypa inför julen i slutet av oktober och sedan blåsa bort julen på annandagen. Julen börjar i december och tar inte slut förrän granen slängs ut nån gång i januari! OT: En TV blir det för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Det blev en Xbox 360 elite med GTA IV och båda expansionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Typiskt svensson-tänkande att börja hypa inför julen i slutet av oktober och sedan blåsa bort julen på annandagen. Julen börjar i december och tar inte slut förrän granen slängs ut nån gång i januari! Jag sa inte att julen var över, utan att den i stort sett var över För visst är väl klapparna öppnade nu? Maten borde väl också vara uppäten? Och själv har jag ingen julstämning kvar eftersom att julhelgen är över. Men visst finns det allt spår av jul kvar! Vi har alltid kvar granen tills nån gång runt skolstarten och samma sak med allt julpynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Ett Blu-Ray hemmabio har jag tänkt att införskaffa, eller måste köpa ett nytt hemmabio nu när mitt har klappat ihop helt. Hade även tänkt att köpa en LED-tv också, men tror att jag väntar ett tag till med den. Sen kommer jag säkert köpa upp mig på kläder också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 29 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Jag har också handlat en del. Kläder, precis som jag sa att jag skulle! Köpte en cardigan på Jack and Jones, två tröjor och två tshirtar från Carlings, en tröja på Kaphal och en stickad kofta på JC. Det är grymt snygga kläder och gick bara lite över tusenlappen. Helvete så nöjd jag är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Ska inhandla en del kläder, sen ev. en ny mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Nu är man ägare av en Onkyo! Halv-spontanköpte en förstärkare på Elfjantens mellandagsrea alldeles nyss. 900 kr billigare än billigaste internetbutik, det var inte helt fel. Nu fattas det bara högtalare och hur jag ska få hem förstärkaren, känner inte för att gå ner till tåget med den och en väska imorgon. Kanske om jag får tag på en rejäl kasse.. hmm.. Köpte ett par handskar igår också, inte på rea.. men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Var ute efter ett par Clarks Desert Boot, men hittade inga med rea på stan. Blev istället ett par Ben Sherman-skor för halva priset: http://www.nilson.com/Nilson/Herr/Modeller...&nodeID=627 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs105.snc1/5038_93010509500_79228004500_1802919_7029315_n.jpg dis shit. i luv it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Var ute efter ett par Clarks Desert Boot, men hittade inga med rea på stan. Blev istället ett par Ben Sherman-skor för halva priset: http://www.nilson.com/Nilson/Herr/Modeller...&nodeID=627 Haha! Jag tittade på just dem innan jag köpte mina Desert Boots, hade köpt dem om jag inte hittat Clarksen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Jag söp bort 2000:- kronor på två kvällar ute på krogen. Jag har inga pengar kvar till rean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 dis shit. i luv it + dis and hårfärg. Jag och min flickvän skulle färga mitt hår brunt, men på något sätt blev det lila istället. HäÄHÄÄHÄHÄHÄ. http://files.hm.com/media/products/805/DXL805_73780_09090_34_1908.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 Haha! Jag tittade på just dem innan jag köpte mina Desert Boots, hade köpt dem om jag inte hittat Clarksen. Hah! Jag tycker om modellen och skorna sitter riktigt bra, men är osäker på om jag verkligen gillar den blå "linjen". Ett par Clarks hade kanske varit mer stilrena och passat bättre till fler olika sorters klädfärger. Hur nöjd är du med dina (ursäkta off-topic)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Drar upp den här tråden igen. It's that time of the year! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Fick inga pengar men en jävligt fet lön. Kanske ska investera i en fin vinterjacka till skillnad från fatsuiten jag har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Ett par datorhögtalare ska jag få i julklapp, vi ska ut och köpa dem nu på rean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Skulle vilja ta mig ut och köpa en mp3 spelare, tveksamt om jag gör det dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts