Pixiegnom Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Red Dead Redemption Bully 2 (Om det släpps 2010) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Nästa GTA. Hoppas inte på för mycket. Det är ju förstås möjligt, men om det är ett GTA IV-2 på gång så lär det komma i februari-mars 2011. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Har man en jävla tur så Guild Wars 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Jag är också galet sugen på det efter att ha sett alla svintuffa trailers. Har dessvärre ingen PS3, men ska fan masa mig iväg och köpa en efter årsskiftet bara för det spelet... Lätt värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Diablo 3, WoW: Cataclysm och FF13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 Hoppas inte på för mycket. Det är ju förstås möjligt, men om det är ett GTA IV-2 på gång så lär det komma i februari-mars 2011. Till Xbox360/PS3, och sedan November~ till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 (redigerad) Mass Effect 2 Splinter Cell Conviction Crackdown 2 Fable 3 Final Fantasy 13 + Mafia 2 L.A. Noire + Battlefield Bad Company 2 + WoW: Cataclysm + Bayonetta = Ett riktigt nice spelår! Om jag skulle rangordna... WoW: Cataclysm Final Fantasy 13 Mafia 2 L.A. Noire Crackdown 2 Bayonetta Mass Effect 2 Battlefield Bad Company 2 Fable 3 Splinter Cell Conviction Redigerad 26 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Den enda jag känner mig riktigt sugen på just nu är Final Fantasy XIII! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Just cause 2 kommer bli riktigt roligt! Om ni inte sett trailers så gör det. Jag taggar det spelet som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Diablo III och WoW:Cataclysm. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 (redigerad) Det enda spel jag är verkligt sugen på är Mass Effect 2. Mafia och LA Noire ser iofs intressanta ut men jag blir inte sexuellt upphetsad av dem om man säger så! Runner ups: Age of Empires: Total War The Elder Scrolls V: Vegas Sid Meier's Hitman Max Payne bygger båtar The Sims 3: Cold War Crisis ! Redigerad 28 december, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Det enda spel jag är verkligt sugen på är Mass Effect 2. Mafia och LA Noire ser iofs intressanta ut men jag blir inte sexuellt upphetsad av dem om man säger så! Runner ups: Age of Empires: Total War The Elder Scrolls V: Vegas Sid Meier's Hitman Max Payne bygger båtar The Sims 3: Cold War Crisis !Intresserar inte Heavy Rain dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Intresserar inte Heavy Rain dig? Ställer samma fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 (redigerad) Det enda spel jag är verkligt sugen på är Mass Effect 2. Mafia och LA Noire ser iofs intressanta ut men jag blir inte sexuellt upphetsad av dem om man säger så! AHA! Det är alltså aliensex som du blir upphetsad av.... Redigerad 28 december, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 (redigerad) Om inte diablo3 kommer nästa år måste jag nog säga God of War 3, ser helt awesome ut. Heavy Rain ser fet ut och grafiken ser jävligt mumsig ut men jag skulle bli galen av att sitta och titta på spelet för att då och då trycka på en knapp för att få en fortsättning (även om man får välja fortsättning). Det är inte interactive nog för mig. Redigerad 29 december, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 (redigerad) Om inte diablo3 kommer nästa år måste jag nog säga God of War 3, ser helt awesome ut. Heavy Rain ser fet ut och grafiken ser jävligt mumsig ut men jag skulle bli galen av att sitta och titta på spelet för att då och då trycka på en knapp för att få en fortsättning (även om man får välja fortsättning). Det är inte interactive nog för mig. tvivlar ju riktigt starkt på att heeeeela spelet kommer gå till sådär? EDIT: Red Dead Redemption hade ja aldrig sett ens! ser ju riktigt snyggt ut! vill dock veta lite mer, o se gameplay! Snyggt va de iaf! Redigerad 30 december, 2009 av DizzY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 WoW:Cataclysm Diablo 3 God of War 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 tvivlar ju riktigt starkt på att heeeeela spelet kommer gå till sådär? EDIT: Red Dead Redemption hade ja aldrig sett ens! ser ju riktigt snyggt ut! vill dock veta lite mer, o se gameplay! Snyggt va de iaf! Postade en trailer i red dead redemption tråden. Den förklarar mycket och har gameplay i sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 EDIT: Red Dead Redemption hade ja aldrig sett ens! ser ju riktigt snyggt ut! vill dock veta lite mer, o se gameplay! Snyggt va de iaf! Postade en trailer i red dead redemption tråden. Den förklarar mycket och har gameplay i sig Jag dregglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Diablo 3 (Om det nu kommer, de hade inte ens fått klart för sig vad den sista klassen skulle vara för något på Blizzcon) Starcraft 2 Ja, jag är en blizz-hora. (Bortsett från WoW) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts